تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷

درخواست پلیس از شهروندان برای شناسایی یک متهم

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر یک متهم فراری، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا شناسایی وی، موضوع را به پلیس این استان اطلاع دهند.

رویداد۲۴-پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر یک متهم فراری، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا شناسایی وی، موضوع را به پلیس این استان اطلاع دهند. سرهنگ جواد صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: در پی شکایت ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرک بنفشه کرج مبنی بر آتش سوزی عمدی 2 دستگاه خودرو پارک شده در این مجتمع، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه اظهارات ساکنین مجتمع، حوالی ساعت 18:50 اواخر اسفند ماه سال گذشته ساکنان مجتمع با صدای انفجار مهیبی سراسیمه خود را به پارکینک ساختمان رساندند که در نهایت ناباوری مشاهده کردند 2 دستگاه خودرو پژو پارس و رنو تالیسمان مربوط به اهالی مجتمع در حال سوختن در شعله های آتش هستند.
وی خاطرنشان کرد: با تحقیقات محلی از ساکنان، مبنی بر عدم اطلاع از علت حادثه و تخریب پارکینگ ساختمان، احراز فرضیه ها و جمع بندی مدارکی برای رسیدن به علت حادثه و یا شناسایی فرد یا افرادی که مسبب حادثه بودند را با مشکل مواجه می ساخت ، بنابراین پس از مدتی تلاش برای شناسایی علت حادثه و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته، تصویر فرد ناشناسی که در زمان حادثه در پارکینگ حضور داشت، شناسایی شد.
وی افزود: با توجه به اینکه فرد مشاهده شده با هیچ یک از افراد مجتمع ارتباط خانوادگی و آشنایی ندارد بنابراین این فرضیه قوت گرفت که بین فرد ناشناس و حادثه آتش سوزی ارتباط مستقیم وجود دارد.
رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بر این اساس، بازپرس شعبه 22 دادسرای کرج، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرد، بنابراین از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و یا شناسایی متهم موضوع را به این پلیس اطلاع دهند یا به صورت حضوری به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند.

نظرات شما
پیشخوان