تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
رحیمی مطرح کرد:

تشکیل هیات ۲۵ نفره متشکل از سه فراکسیون مجلس برای پیشبرد گفت‌وگوی ملی

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید به تشریح برخی الزامات و تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه این فراکسیون پرداخت.

رویداد۲۴- یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید به تشریح برخی الزامات و تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه این فراکسیون پرداخت.

علیرضا رحیمی با اشاره به جلسه مهم هیات رئیسه فراکسیون امید در ابتدای هفته جاری اظهار داشت: در این جلسه موارد متعدد و حائز اهمیتی مورد بحث قرار گرفت که از جمله می‌توان به تهیه و تعیین تکلیف دستورالعمل استیضاح وزرا در فراکسیون امید اشاره کرد که بر این اساس ضوابطی تعیین و یک دستورالعمل ۶ ماده‌ای تهیه شد که قرار است در ادامه مسیر بررسی در جلسه شورای مرکزی نیز مورد ارزیابی و بحث قرار گیرد و به حالت نهایی تصویب شود.

وی افزود: همچنین در جلسه اخیر هیات رئیسه فراکسیون امید بحث نحوه فعالیت کارگروه گفت‌وگوی ملی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد گفت‌وگوها در این راستا از درون مجلس آغاز شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس از تصمیم این هیات در کارگروه گفت‌وگوی ملی به منظور تشکیل شورای متشکل از سه فراکسیون پارلمان خبر داد و گفت: بنا داریم در ادامه مسیر ابتدا یک هیات ۲۵ نفره متشکل از سه فراکسیون مجلس تشکیل دهیم تا این گروه شاکله اصلی پیشبرد گفت‌وگوی ملی با محوریت مجلس یا همان گفت‌وگوی درون‌پارلمانی باشد.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در جلسه اخیر هیات رئیسه فراکسیون امید در مورد عملکرد اعضای این فراکسیون در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی یادآور شد: همچنین بنا داریم با تهیه و توزیع فرم‌های ارزیابی عملکرد اعضا ضمن واکاوی عملکرد فردی نمایندگان عضو فراکسیون امید در حوزه ملی و منطقه‌ای بتوانیم به کلیاتی در مورد عملکرد عمومی فراکسیون دست پیدا کنیم و بر این اساس بتوانیم گزارشی جامع از عملکرد کلی فراکسیون امید در دو سال اخیر ارائه کنیم.

به گزارش ایلنا، اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس یکشنبه اخیر تشکیل جلسه دادند و درباره موضوعات مهمی از جمله موارد اشاره شده با یکدیگر مذاکره کردند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان