تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

پرهام مقصودلو قهرمان مسترز شارجه شد

پرهام مقصودلو، استاد بزرگ شطرنج ایران قهرمان مسترز شارجه شد.

رویداد۲۴-پرهام مقصودلو، استاد بزرگ شطرنج ایران قهرمان مسترز شارجه شد. دور نهم و پایانی رقابت‌های شطرنج مسترز شارجه امروز در حال پیگیری است. پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران در دور نهم به مصاف کریوچکو از اوکراین رفت و پیش از پایان این رقابت و در پی تساوی دیدار التاج - وان در میز دو به عنوان قهرمانی رسید.

مقصودلو که هفت دور ایندایب این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با تساوی دور هشتم خود با ۷/۵ امتیاز همچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی ماند و در دور پایانی نیز قهرمانی‌اش پیش از پایان مسابقات مسجل شد.

مقصودلو مقابل چائو سان چینی با ریتینگ ۲۰۴۱،  نوتاکی پریانکا هندی با ریتینگ ۱۹۵۷، ولادیسلاو آتیمف روسی با ریتینگ ۲۷۰۱، هائو وانگ چینی با ریتینگ ۲۷۰۷، ساتومان هندی با ریتینگ ۲۶۳۱، گاوین جونز انگلیسی با ریتینگ ۲۶۷۵و میترا حجازی پور به برتری و مقابل التاج سفرلی آذربایجانی با ریتینگ ۲۶۵۳ به تساوی رسید.

دور نهم مقصودلو مقابل یوری کریوچکو اوکراین هنوز به پایان نرسیده است.

رقابتهای شطرنج مسترز شارجه از یک هفته پیش آغاز شد و امروز با قهرمانی نماینده ایران به پایان رسید. ۱۲۹ شطرنج‌باز از ۲۹ کشور چهان در این مسابقات شرکت کرده بودند. مقصودلو در لیست اولیه این رقابتها در جایگاه بیستم جدول قرار داشت.

نظرات شما
پیشخوان