تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

اگر نمایندگان درباره مسئله پیراهن تیم ملی ما را دعوت کنند، می رویم، جواب می دهیم

وزیر ورزش و جوانان از هرنوع اظهار نظری در مورد پیراهن تیم ملی امتناع کرد و گفت این مسئله را فدراسیون باید پیگیری کند.

رویداد۲۴-وزیر ورزش و جوانان از هرنوع اظهار نظری در مورد پیراهن تیم ملی امتناع کرد و گفت این مسئله را فدراسیون باید پیگیری کند. وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه موضوع فدراسیون فوتبال است و این نهاد در مورد آن تصمیم می گیرد.
مسعود سلطانی فر که برای شرکت در چهارمین اجلاس وزرای سازمان همکاری اسلامی به باکو سفر کرده است از هرنوع اظهار نظری در مورد پیراهن تیم ملی امتناع کرد و افزود: مسئله پیراهن تیم ملی فوتبال را فدراسیون باید پیگیری کند.
پیراهن ساده، سفید و بدون نماد ملی تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه این روزها به موضوع چالش برانگیزی در محافل ورزشی تبدیل شده و گفته می شود حتی ممکن است وزیر ورزش و جوانان نیز برای ادای توضیحاتی به مجلس فراخوانده شود.
سلطانی فر در پاسخ به اینکه ممکن است نمایندگان در رابطه با پیراهن تیم ملی شما را به مجلس دعوت کنند، اظهار داشت: اگر دعوت کنند ما هم می رویم، جواب می دهیم.
وی در مورد برنامه وزارت ورزش وجوانان در مورد حضور زنان و خانواده ها به عنوان تماشاچی در ورزشگاه ها افزود: این موضوع هم در دست بررسی است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان