تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

ایران عضو شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی شد

وزیر ورزش و جوانان یکی از دستاوردهای چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو را به عضویت در آمدن ایران در شورای وزیران این سازمان دانست.

رویداد۲۴-وزیر ورزش و جوانان یکی از دستاوردهای چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو را به عضویت در آمدن ایران در شورای وزیران این سازمان دانست. مسعود سلطانی فر در مورد نتایج چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو گفت: در مجموع دستاورد مناسبی از حضور در این اجلاس داشتیم که یکی از آنها پذیرفته شدن و تسهیل عضویت ایران به عنوان عضو شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود .
وی افزود: استمرار اینگونه نشست ها می تواند موجب گسترش تعاملات میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شود و استفاده از ظرفیت های همه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان می تواند به توسعه صلح، امنیت و آرامش و پرهیز از افراطی گری و خشونت کمک کند .
سلطانی فر گفت: در این اجلاس چگونگی همکاری ورزشی، گسترش تعاملات میان کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان ایران خاطرنشان کرد: در حاشیه این اجلاس دیدار های دوجانبه با وزیران و مسوولان ورزش و جوانان کشورهای ترکیه، قطر، عمان، جمهوری آذربایجان و قرقیزستان داشتیم .
وی همچنین اظهار کرد: در این دیدارها مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد که در قالب اسناد و بیانیه های دو جانبه و تفاهمنامه های که در گذشته امضا شده است، همکاری های خود را گسترش بدهیم.
کاهش سهمیه های وزنه برداری ایران برای المپیک توکیو ناعادلانه است
مسعود سلطانی فر در خصوص کاهش سهمیه های وزنه برداری مردان ایران در المپیک 2020 توکیو و تاثیر منفی آن بر ورزشکاران ایران نیز گفت: با توجه به اینکه در طول پنج سال گذشته، هیچ مورد دوپینگی نداشتیم و این مواردی هم که مطرح شده مربوط به قبل از این دوره است ما فکر می کنیم تصمیمی که فدراسیون جهانی وزنه برداری گرفته، ناعادلانه است.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری مشغول پیگیری هستیم که بتوانیم سهمیه های ایران را افزایش بدهیم.

 

نظرات شما
پیشخوان