تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

نورافکن: تغییر پست بازی به فوتبالم لطمه می‌زند اما به یک دلیل خوشحالم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تغییر پست بازی شاید به فوتبالم لطمه بزند، اما به یک دلیل خوشحالم که به من اعتماد می‌شود.

رویداد۲۴-بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تغییر پست بازی شاید به فوتبالم لطمه بزند، اما به یک دلیل خوشحالم که به من اعتماد می‌شود. امید نورافکن در گفت‌وگو با تسنیم درباره دیدار با الهلال افزود: خدا را شکر که توانستیم آن دسته از هوادارانی را که در کویت حضور داشتند، خوشحال کرده و نتیجه دلچسبی بگیریم. تیم الهلال هم با وجود اینکه با چهار پنج بازیکن ذخیره به میدان آمده بود، تیم یکدستی داشت. خوشحالم در گروه مرگ به‌عنوان تیم صدرنشین صعود کردیم.

او در مورد بازی بعدی استقلال با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: تا آن بازی، زمان داریم. قلعه‌نویی مربی خود من بوده و مربی باهوشی است. او از الان برنامه‌ریزی خودش را کرده و استقلال را آنالیز می‌کند. ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم. فعلاً بازی را برای خودمان حساس نمی‌کنیم و باید به دیدارهای پیش رو فکر کنیم.

بازیکن تیم استقلال در خصوص تغییرات زیاد در پست بازی گفت: قطعاً هر جایی که نیاز تیم باشد، بازی می‌کنم. البته این تغییر پست ها صددرصد لطمه می‌زند، اما موفقیت تیم مهم‌تر است. وقتی شرایط سخت می‌شود، کاری نمی‌توان کرد. من از همه خوشی‌هایم می‌گذرم و هر پستی بدهند نه در حد عالی، اما در حد توانم خواسته‌های مربی را پیاده می‌کنم.

نورافکن  در خصوص شرایط استقلال در فصل بعد افزود: با گرفتن نفرات خوب و حمایت هواداران قطعاً سال خوبی خواهیم داشت. با نوع بازی‌هایی که استقلال به نمایش می‌گذارد، هر هواداری نتواند به ورزشگاه بیاید، افسوس خواهد خورد که چرا در ورزشگاه نبوده است. شک نکنید سال بعد بازی‌هایی از استقلال می‌بینید که تماشاگران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند.

نظرات شما
پیشخوان