تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

انتصاب جدید در باشگاه پرسپولیس

مراسم تودیع و معارفه معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

رویداد۲۴-مراسم تودیع و معارفه معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد. محمد حاجی بیگی با تصمیم هیأت مدیره و حکم سرپرست باشگاه پرسپولیس به عنوان معاون حقوقی باشگاه، مشغول به فعالیت شد.

امروز شنبه در مراسمی با حضور مدیران باشگاه نیز، علی جمشیدی معاون حقوقی پیشین باشگاه تودیع و محمد حاجی بیگی به عنوان مسئول جدید بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که در مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی جدید باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، اظهار داشت: بخش حقوقی یکی از مهمترین بخش‌ها در مجموعه پرسپولیس است چون هر گونه نقصان در آن می‌تواند به بهای سنگینی تمام شود و این مساله به شکل جریمه‌ها و خسارت‌های مالی بروز کند. آقای حاجی بیگی هم با اصرار هیأت مدیره، در حالی این مسوولیت را پذیرفتند که در جریان هستیم، مسوولیت‌های مهم دیگری به ایشان پیشنهاد شده است ولی از آنها صرفنظر کردند تا بتوانند در این بخش به باشگاه کمک کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من امیدوارم یک روز بشنویم که پرونده حقوقی در قالب شکایت از پرسپولیس نداریم و روزی برسد که پرونده‌ای علیه پرسپولیس نباشد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان