تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهاجری: اخبار نگران‌کننده در این فصل کم نشنیدیم

سرمربی پدیده امیدوار است که پرونده پراهیچ برای این تیم دردسرساز نشود.

رویداد۲۴-سرمربی پدیده امیدوار است که پرونده پراهیچ برای این تیم دردسرساز نشود. رضا مهاجری سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از بازی با مشکی پوشان چنین صحبت کرد: یک سال خیلی سخت را سپری کردیم و به دو هفته پایانی رسیدیم. آخرین بازی ما در مشهد فردا برگزار می‌شود و سوای دربی و حساسیت‌هایش، می‌خواهیم یک بازی خوب را تماشا کنیم. امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را از این دیدار کسب کنیم. دیدار فردا مقابل تیمی پر از انگیزه است. در لیگ هفدهم مشکی‌پوشان خوب بازی کرد اما با بدشانسی نتایج را واگذار کرد.
وی افزود: برد شیرینی در هفته گذشته بدست آوردیم که بقای ما را قطعی کرد. امیدوارم فردا هم پیروز شویم، اما در کل لیگ باید بگویم که خیلی جاها دلمان سوخت. زمانی که می‌شد با اقتدار جلو برویم، چاله هایی ایجاد شد که سبب شد از هدف دور شویم.
مهاجری ادامه داد: فوتبال یک بحث جمعی است، فرد نمی‌تواند تمام فشارها را مدیریت کند. باید هر عضوی از باشگاه به شکل یک پازل نقشش را ایفا کند. همه مشکلات در کنار هم سبب شد که نتوانیم موفق باشیم و به هدف خود در لیگ برسیم.
سرمربی پدیده در خصوص قطعی شدن سقوط مشکی‌پوشان تصریح کرد: این کار را برای ما سخت خواهد کرد، فردا به بازیکنانی میدان داده می‌شود که در طول فصل کمتر بازی کرده‌اند و خودبه‌خود این موضوع فشار را بر ما مضاعف خواهد کرد.
مهاجری در خصوص احتمال کسر امتیاز از پدیده به خاطر پرونده پراهیچ گفت: اخبار نگران‌کننده در این فصل کم نشنیدیم، تا جایی که من در جریان هستم، قرار بر این بوده که پدیده مادر این مهم را پرداخت کند. یک بار زیر این آوار ۶ امتیازی خم شدیم و امیدوارم دوباره چنین اتفاقی نیفتد.
او در خصوص ادامه همکاری با باشگاه پدیده گفت: فقط به این ۲ بازی فکر می‌کنم. قبل از بازی با نفت اتفاقات خوبی افتاد و مسئولان شهری و استانی سر تمرین تیم آمدند، امیدوارم این موضوع مستمر باشد.
مهاجری تصریح کرد: وقتی به دنبال کیفیت هستید، باید خیلی از شرایط را پیش ببریم. بحث زیاد است و نمی‌خواهم شب بازی به آنها بپردازم. وقتی بین شما و هدف فاصله می‌افتد، چطور ممکن است بتوانید در آینده این مهم را جمع کنید؟ باید همت بیشتری به وجود آید تا بازیکنان خوبی که امروز به ما کمک کردند، اعتماد کنند و بمانند.

نظرات شما
پیشخوان