تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

همکاری آبفای تهران با قوه قضائیه برای برخورد با مشترکان پرمصرف

قائم مقام آبفای استان تهران گفت: با قوه قضائیه برای برخورد با مشترکان پر مصرف و انشعاب‌ های غیرمجاز مذاکراتی داشته‌ایم که از دریافت مجوزهای لازم اقدام خواهیم کرد.
رویداد۲۴-همکاری آبفای تهران با قوه قضائیه برای برخورد با مشترکان پرمصرفقائم مقام آبفای استان تهران گفت: با قوه قضائیه برای برخورد با مشترکان پر مصرف و انشعاب‌ های غیرمجاز مذاکراتی داشته‌ایم که از دریافت مجوزهای لازم اقدام خواهیم کرد.

علیرضا نوذری‌پور با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی بارندگی‌ها در کشور گفت: سعی ما این است که با اجرای تمهیدات لازم تابستان امسال را بدون مشکل پشت سر بگذاریم، اما نگرانی اصلی ما برای سال آینده است.

او با بیان این‌که استفاده از منابع سطحی موجب شده است از هم‌اکنون برای تامین نیاز آبی سال ۹۸ نگرانی داشته باشیم، اظهار کرد: این موضوع موجب شد تا شورای مدیریت بحران و کمیته توزیع و مصرف را در شرکت آب و فاضلاب استان تهران راه‌اندازی کنیم.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود، عنوان کرد: تسریع در اجرای پروژه‌ها و اجرای برنامه‌های مقابله با مشترکان پرمصرف می‌تواند راهی برای گذر از چالش‌های کنونی حوزه آب باشد.

به گفته نوذری پور برای این مهم با استانداری رایزنی شده و قرار است که در حوزه مقابله با مشترکان پرمصرف شاهد همکاری استانداری در استان تهران باشیم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان