تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

75 ایستگاه سلامت در معابر و مراکز عمومی شمال شرق تهران برپا می شود

سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه 4 از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت در محلات منطقه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت، بیش از 100 برنامه سلامت محور در سطح نواحی و محلات منطقه برگزار می شود.

رویداد۲۴-سیدعلیرضا حسینی، شهردار منطقه 4 از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت در محلات منطقه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت، بیش از 100 برنامه سلامت محور در سطح نواحی و محلات منطقه برگزار می شود. سیدعلیرضا حسینی بابیان این خبر اظهار کرد: هفته سلامت با شعار" مقابله با آسیب های اجتماعی،سلامت برای همه در همه جا، حمایت از فقرا در دسترسی به خدمات سلامت محور" از یکم تا 7 اردیبهشت ماه سالجاری  با مشارکت سازمان های همکار، سازمان های مردم نهاد و کانون ها با برگزاری بیش از 100 برنامه سلامت محور در سطح نواحی 9گانه و محلات بیست گانه منطقه برگزار می شود.

وی افزود: 75  ایستگاه سلامت با هدف ترویج سلامت همگانی و ارائه خدمات سلامت به شهروندان در مراکز منطقه و کارگاه های آموزشی، همایش ها و نشست ها باموضوع سلامت در محلات برپا می شوند.
شهردار منطقه 4 با اشاره به موضوعات سلامت محور در اجرای برنامه های هفته سلامت گفت: موضوعات ایمنی و زندگی،تغذیه سالم و سلامتی،فعالیت جسمانی، سبک زندگی سالم، سلامت معنوی، اجتماعی و روان، پیشگیری از سرطان ها، دیابت و آسیب های اجتماعی، ترویج سبک زندگی سالم، پیاده روی نمادین و همچنین برگزاری مسابقات، انجام معاینات پزشکی، دیدار با خانواده‌های نیازمند محلات و مددجویان در این هفته در حال اجرا است.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در هفته اول اردیبهشت ماه (هفته سلامت) در فرهنگسراها، سرای محلات، فروشگاه‌های شهروند، میادین میوه و تره بار، مساجد، مدارس، خانه‌های فرهنگ، بوستان‌ها و پایگاه‌های بسیج سطح منطقه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان