تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

گل‌محمدی: احیای پاس را پیگیری می کنیم

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بلایی که سر پاس و صبا آمد به دلیل تصمیم‌های غیر ورزشی بود.

رویداد۲۴-مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بلایی که سر پاس و صبا آمد به دلیل تصمیم‌های غیر ورزشی بود. رضا گل‌محمدی مدیرکل تربیت بدنی استان تهران درباره سقوط تیم فوتبال نفت به لیگ یک گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق نیفتد اما اگر تیم دیگری نیز به لیگ یک سقوط می‌کرد همین سوال مطرح می‌شد. آن جایی که می‌گویند به ورزش حرفه‌ای کمک نشود را خوب اجرا می‌کنیم اما جایی که می‌گویند حق پخش را بگیرید، انجام نشده است. این به قوانین بالادستی کشور برمی‌گردد. نفت، مشکل اساسی در درون وزارت نفت و سازمان‌های نظارتی داشت. تمام تلاشمان را ظرف یک سال و نیم گذشته کردیم تا حاشیه‌های تیم نفت را کاهش دهیم. نفت هم مساله مالیات و هم مساله بدهی به کادر فنی را حل کرد اما مابقی مسائل به مجمع خود وزارت نفت موکول شده و سازمان‌های نظارتی باید یکسری مسائل را پیگیری می‌کردند.

او درباره اینکه نظارتی روی تیم‌های فوتبال تهرانی نیست و همچون شهرهای دیگر حمایتی از آن‌ها نمی‌شود. بلایی که سر پاس و صبا آمد به دلیل تصمیم‌های غیر ورزشی بود. ضمن اینکه با کمک وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به دنبال احیای پاس تهران هستیم و نتیجه جلساتمان به زودی عنوان می‌شود. هیچ اداره کلی در ایران یک ریال به تیم‌های حرفه‌ای نمی‌تواند پرداخت داشته باشد. اگر چنین کاری کرده باشند با دستگاه‌های نظارتی مواجه می‌شوند. در مورد نفت نیز شخص دکتر زنگنه توصیه کرده بود یک ریال به تیم نفت تزریق نشود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چرا نامه انتقال تیم نفت هنوز توسط مدیر شرکت ملی نفت امضا نشده است، گفت: باید از خود دوستان این سوال را بپرسید. تمام وظایفی که به عهده ما بود انجام شده است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان