تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

باید تنها به دنبال خدمت به مردم باشیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی همواره برای دولت حائز اهمیت است، تاکید کرد: وحدت و همدلی مسئولان برای خدمت به مردم و توسعه بیش از پیش در این استان، نویدبخش تحولی بزرگ در آذربایجان شرقی خواهد بود.

رویداد۲۴-رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی همواره برای دولت حائز اهمیت است، تاکید کرد: وحدت و همدلی مسئولان برای خدمت به مردم و توسعه بیش از پیش در این استان، نویدبخش تحولی بزرگ در آذربایجان شرقی خواهد بود.سیدمحمود واعظی در سفر به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته شوراها و ایام روز جانباز با حضور در منزل  شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز و از جانبازان دفاع مقدس، ضمن دیدار با وی از خدمات وی در سنگرهای مختلف دفاع مقدس، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و دیگر عرصه های خدمت به ملت ایران تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش موثر شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شوراها در حقیقت تبلور خواسته‌های دمکراتیک ملت ایران و از جلوه های دموکراسی در کشور هستند که با تلاش خود می‌توانند در آبادانی و توسعه شهر و کشور نقش آفرینی موثری داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: باید در جایگاه‌های مهمی مانند شورای شهر تنها به دنبال خدمت در راستای منافع مردم بود و منافع جناحی در حاشیه قرار داشته و از انگیزه‌های سیاسی دوری کرد.

واعظی با بیان اینکه خطه آذربایجان همواره برای دولت و رئیس جمهور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خواهد بود، تصریح کرد: جدای از همه زحماتی که آذربایجانی‌ها برای اعتلای کشور کشیده اند و نقشی که در توسعه و رونق اقتصاد میهن دارند، این استان سرمایه‌های انسانی شایسته دارد که تلاششان در موقعیت های مختلف با برجستگی‌های فراوان قابل توجه است.

وی رفع موانع و تدوین راهکارهای قانونی در راستای توسعه استان‌ها و شهرهای کشور را از جمله برنامه‌ها و اهداف دولت برشمرد و ضمن ابراز خرسندی از وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: اینکه همه مسئولان یکصدا و همدل به دنبال خدمت مردم هستند و هدفی جز توسعه استان و شهرشان ندارند نوید بخش تحول بزرگ در این استان خواهد بود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان