تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس

قضاوت داوران در لیگ برتر وحشتناک است

برانکو ایوانکوویچ' سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، با گلایه از قضاوت داوران در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: قضاوت داوران در ایران وحشتناک است و من تنها از آن می ترسم.
رویداد۲۴-برانکو در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس با دفاع از عملکرد تیمش در دیدار روز گذشته برابر تیم ذوب آهن، افزود: متاسفانه در بعضی از اتفاقات نمی توانم تاثیرگذار باشم، شاید برای صدمین بار باشد که با مشکل در قضاوت داوران مواجه می شویم.

وی افزود: در این باره زیاد بحث کردیم، اما باید بگویم مشکلات داوری دیگر از حد گذشته و در این سه سال اذیت شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا باشگاه در این خصوص وارد عمل نمی شود و ازحق تیمش دفاع نمی کند، اظهار داشت: به درستی نمی دانم باشگاه این موارد را پی گیری می کند یا خیر، اما من تنها به وظیفه ای که در این باره دارم، عمل می کنم.

برانکو در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا روز گذشته در نشست مطبوعاتی پس از دیدار برابر ذوب آهن حاضر نشدید، عنوان کرد: نمی خواستم با حضورم به آن سیرکی که راه افتاده بود، مشروعیت ببخشم. شاید به این دلیل جریمه ام کنند که بگذارید این کار را انجام دهند.

وی تاکید کرد: شرایط به گونه ای شده که انگار می خواهند به کسی کمکی کنند البته من اهمیت نمی دهم کسی چیزی نیاز دارد و باید به او بدهند ما چیزی نیاز نداریم. اما درباره دیدار روز گذشته باید بگویم داور دو خطایی که منجر به گل شد را نگرفت همچنین یک پنالتی به سود تیم ما را هم ندید و از کنار آن به راحتی گذشت، راجع به بقیه اتفاقات دیگر نمی خواهم صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به این سئوال که همه تیم ها می بازند و چرا شکست برابر ذوب آهن اینقدر ناراحت تان کرده، عنوان کرد: درست است همه می بازند و باختن امری طبیعی است، اما درباره باخت پرسپولیس باید بگویم پس ازیک سری نتایج عالی شکست خوردیم و این ناراحتی ندارد شکست جزیی از بازی است اما باید بگویم در دیدار روز گذشته و دیدار برابر سایپا داوران ما را نابود کردند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اطلاعی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای تیم پرسپولیس دارید یا خیر و اگر پنجره باز نشود چه می کنید، گفت: به باز شدن پنجره نقل و انتقالات خوش بین هستیم، اما این موضوع هنوز نهایی نشده و تازه امروز قرار است در این خصوص جلسه ای برگزار شود.

وی اضافه کرد: دوست داریم تیم را تقویت کنیم، اما به رغم تمامی این مسایل چه پنجره باز بشود چه نشود سال آینده قوی تر از این فصل خواهیم بود.

برانکو در پاسخ به سئوال دیگری اگر باز نشود باز هم در تیم تان از بازیکنان رده های سنی استفاده کنید، افزود: درحال حاضر بازیکن جوان زیادی در تیم داریم، اما اگر پنجره باز نشود حتی نمی توانیم از بازیکنان جوان هم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با این شرایط از شرکت در رقابت های فصل آینده ترس دارید،عنوان کرد: ترسی از رقابت های فصل بعد ندارم، فقط از داوری می ترسم، در سه سالی که در ایران بودم، تنها از داوری ترسیدم. داوری ها وحشتناک بوده و از این موضوع خیلی ناراحت و مایوس شدم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی هفته آخر تیمش برابر تیم سپیدرود رشت و برگزاری جشن قهرمانی این تیم و اینکه آیا میهمان ویژه ای هم برای این جشن دارد، عنوان کرد: میهمان ویژه ای برای این جشن ندارم، برگزاری جشن قهرمانی نمایش قشنگی خواهد بود برای ما و هوادارانی که برای دیدن دیدار آخر تیم برابر تیم سپیدرود رشت به ورزشگاه می آیند، برای رسیدن به قهرمانی زحمات زیادی کشیدیم و کسب این عنوان حق ما بود.

وی تاکید کرد: پرسپولیس از هر لحاظ بهترین تیم لیگ هفدهم بوده است و چنانچه مسایلی نبود شاید با 20 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر می شدیم.

بعضی از پیشکسوتان از بازی های پرسپولیس درهفته های اخیر انتقاد کرده و آن را ضعیف خوانده اند، برانکو دراین باره گفت: در حال حاضر بهترین نتیجه تاریخ پرسپولیس را کسب کردیم و بیش از این باید در این فصل چه می کردیم، تصور نمی کنم اینگونه باشد من فقط به بهتر شدن فکر می کنم، انتقاد و شکست همیشگی است.

وی در عین حال اضافه کرد: در فصل جاری بازی های ضعیف کمی داشتیم، این هم به ضعیف تر شدن تیم باز می گردد ما نسبت به سال گذشته بازیکنان زیادی چون «مهدی طارمی»، «سروش رفیعی» و «امید عالیشاه» را از دست دادیم و این باعث شد ضعیف تر شویم.

برانکو درباره اینکه قهرمانی متوالی پرسپولیس کار این تیم را در فصل بعد دشوارتر می کند، عنوان کرد: سخت ترین سال، نخستین سال دفاع از قهرمانی است که ما به سلامت از آن عبور کردیم، به طور یقین در فصل بعد همه به ما حمله می کنند، اما ما به هیچ چیز از جمله اینکه برای ما ممکن است پنالتی نگیرند فکر نکرده و به خودمان و کاری که قرار است در زمین انجام دهیم، فکر خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که نبود «سید جلال حسینی»، «محسن ربیع خواه» و «علی علیپور» برای این تیم دربازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشکل درست می کند یا خیر نیز گفت: نبود این بازیکنان مشکل است، اما به نتیجه دیدار بعدی مان در لیگ قهرمانان آسیا خوش بین هستم، خوشبختانه «احمد نورالهی» روز به روز بهتر می شود و عالیشاه به تیم برگشته و این مرا برای ادامه رقابت ها خوش بین تر می کند.
نظرات شما
پیشخوان