تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

بررسی مصوبات سفر قبلی به آذربایجان شرقی/ دنیای اسلام تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کرده است

رئیس جمهور گفت: در سفر به استان آذربایجان شرقی مصوبات سفر قبلی را بررسی کرده و در اجلاس مربوط به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام شرکت می‌کنیم.

رویداد۲۴-رئیس جمهور گفت: در سفر به استان آذربایجان شرقی مصوبات سفر قبلی را بررسی کرده و در اجلاس مربوط به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام شرکت می‌کنیم.منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به تبریز در محل فرودگاه شهید مدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که خداوند به من توفیق داد که در ماه پربرکت شعبان، امروز و فردا می‌ه‌مان مردم غیور و دلاور آذربایجان به ویژه تبریز باشیم.

وی افزود: در این سفر مصوبات سفر قبلی استانی ما که ۲۳ طرح و پروژه تصویب و اعتبارات آن در نظر گرفته شده بود را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا ببینیم چه تعداد از پروژه‌ها عملیاتی شده و چه تعداد باقی مانده است و راه‌های عملیاتی کردن بقیه را بررسی کنیم.

رئیس جمهور افزود: موضوع دوم در این سفر مربوط به طرح‌ها و برنامه‌هایی است که برای امسال و دوسال آینده مورد نظر دولت برای اجرا در آذربایجان شرقی هست که این طرح‌ها در شورای اداری استان بحث خواهد شد و امیدواریم همه آن‌ها عملیاتی شوند.

روحانی ادامه داد: همچنین فردا اجلاسی به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال جاری برگزار می‌شود که این انتخاب را هم به مردم تبریز تبریک می‌گوییم. تبریز شهری مهم و تاریخی بوده و امروز دنیای اسلام این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کرده است.

 وی تاکید کرد: با مسئولان توسعه‌گر استان طرح‌ها و پروژه‌هایی را در این سفر افتتاح یا کلنگ زنی می‌کنیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان