تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

پاسداری از انقلاب اسلامی ایستایی و توقف ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی باور و عملی پیش برنده است که هرگز ایستایی وتوقف ندارد، گفت: تنها کسانی می‌توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.

رویداد۲۴-نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی باور و عملی پیش برنده است که هرگز ایستایی وتوقف ندارد، گفت: تنها کسانی می‌توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به  شکل گیری و فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداری یک شغل نیست، بلکه رسالتی دینی است که حقیقت آن عبادت مجاهدانه است.  پاسداری به معنای در مقام انجام تکلیف برآمدن و گام برداشتن در راه و مسیر ولایت مداری است که گذر از آن با اسقامت وتحمل سختی‌ها و ناملایمات همراه می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پاسداران در همه احوال و وضعیت‌ها باید در تلاش مجاهدانه برای حمایت از دین اسلام و پیروی از مسیر سعادت بخش ولایت باشند،  افزود: پیام رسای امام حسین(ع) این بود که در راه حمایت از دین خدا از همه چیز بگذریم  و این درس بزرگی برای پاسداران  است که در مسیر پیش رو، با بصیرت نسبت به انقلاب، دشمن شناسی و  شناخت کافی نسبت به تکلیف و رسالت مهمی که بر دوش دارند  ، گام برداشته و استقامت و صبر نیز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مهمترین شاخص الگوگیری از ولایت را تبعیت دانست و اظهار داشت: برجسته ‌ترین مصداق تبعیت از  ولایت،  قمربنی هاشم ،حضرت اباالفضل(ع) و حضرت علی اکبر(ع) هستند که شاخص و الگوی حقیقی برای پاسداران اسلام و انقلاب می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: پاسداران نمونه کسانی هستند که در ویژگی و خصوصیات دینی و انقلابی از جمله بصیرت دینی ، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی و صداقت و شجاعت پیشتاز هستند و از الگوهای دینی بهره بیشتری برده‌اند. پاسدارانی نظیر شهید همدانی، شهید میثمی و شهید حججی نمونه بارز آن‌ها هستند.

وی افزود: پاسداری یک فرهنگ و روحیه است که به درون انسان برمی گردد یک روز ظهورش شهید "همت" است ، زمانی شهید "همدانی" و در زمانی دیگر شهید "حججی" نمونه بارز فرهنگ و روحیه پاسداری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی پاسداری از انقلاب اسلامی را  باور و عملی پیش برنده که هرگز ایستایی و توقف ندارد توصیف و تصریح کرد: تنها کسانی می توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تبریک به پاسداران نمونه و برگزیده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی حد توقف ندارد، گفت: باید پاسداری را تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان خداوند متعال است ادامه دهیم و در این مسیر ثابت قدم بوده و استقامت و پایداری داشته باشیم.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ،از خانواده شهید مدافع حرم "حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده" و جمعی از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان