تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهلت یک ماهه به معاونت شهرسازی برای ارائه گزارشی در خصوص لغو‌ مصوبه برج باغ‌ها

رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از مهلت یک ماهه به معاونت شهرسازی برای ارائه گزارشی در خصوص لغو‌ مصوبه برج باغ‌ها خبر داد.

رویداد۲۴-رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از مهلت یک ماهه به معاونت شهرسازی برای ارائه گزارشی در خصوص لغو‌ مصوبه برج باغ‌ها خبر داد.زهرا صدراعظم نوری در جریان بررسی گزارش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص لغو مصوبه برج باغ‌ها گفت: برنامه و سیاست ما در شورای پنجم جلوگیری از نابودی باغات و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم به آن سمت حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در این راه معاونت شهرسازی به عنوان یکی از نهادهایی که به‌طور مستقیم در این موضوع نقش دارد باید با ما همراهی کند.

رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با انتقاد از گزارش این معاونت درباره فعالیت‌های انجام شده درخصوص لغو مصوبه برج باغ‌ها اظهار داشت: ما آدم‌ها اگر بخواهیم کاری را انجام دهید در کمترین زمان انجام می‌دهیم و به نتیجه می‌رسانیم اما اگر نخواهیم هرچقدر هم زمان داشته باشیم باز زیر بار عملیاتی کردن آن نمی‌رویم.

صدراعظم نوری با مخاطب قرار دادن قائم مقام معاونت شهرسازی تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه به شما زمان می‌دهیم تا گزارشی درباره این مصوبه ارائه دهید و همچنین تدبیری بیاندیشید تا در زمان صدور پروانه ساخت به کمیسیون ماده ۷ رجوع شود تا ما از جزییات ساخت یک ساختمان باخبر باشیم که باغی خراب یا درختی قطع نشود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان