تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

جانشین فرمانده سپاه: دژهای محکمی در رفیع‌ترین قله‌ها ساخته‌ایم/ هر پایگاهی از دشمنان را که بخواهیم به آتش می‌کشیم

دشمنان را درعراق ، بحرین ، سوریه ، لبنان و یمن که در حال قدرت سازی هستند تحت کنترل داریم و امروز دشمن پراکنده شدند و نظام ایران قدرتمند شده است.

رویداد۲۴-دشمنان را درعراق ، بحرین ، سوریه ، لبنان و یمن که در حال قدرت سازی هستند تحت کنترل داریم و امروز دشمن پراکنده شدند و نظام ایران قدرتمند شده است. جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در جنگ هستیم اما دست برتر را داریم ، چراکه ما خطوط نگرانی دشمنان را کشف کردیم ،هر پایگاهی از دشمنان را که بخواهیم به آتش می کشانیم.

سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در دومین روز همایش روسای دادگستری و دادستان های سراسر کشور در ساری افزود: امروز منافع حیاتی دشمنان را شناسایی کردیم ،توان دفاعی و حمله قوی داریم و با برخی آزمایش های نظامی قدرت را نشان داده ایم .

وی با بیان اینکه ایران در اولویت اصلی حمله دشمنان پس از انقلاب قرار دارد ، افزود: امروز تجربه خوبی در مبارزه داریم، یقین کنید که قدرت و بزرگی ایران در دل تهدیدات و دشمنی ها بوجود آمده است ، ملتی هستیم که عناصر قدرتمند و شکست ناپذیر بودن را در اختیار داریم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبری بزرگ ، ملت بزرگ ، مکتب و آرمان بزرگ و دشمنان بزرگ چهار موهبت الهی برای کشورمان است، گفت: از درون دشمنی دشمنان ،بزرگ و رشد کرده ایم.

سردار سلامی افزود: هرگز از صف آرایی دشمنان نباید نگران باشیم چراکه تا به حال این صف بندی عامل قدرت ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت را از درون نهادینه کرده ایم و نمی توانیم به قدرت بیرون متکی باشیم ، ادامه داد: به چنان قدرت در دریا، هوا و زمین رسیده ایم که تهاجم نظامی دشمن با هر مقیاس ،وسعت و گستره ای در ذهن و در واقعیت میدان ،خنثی شده است.

جانشین فرمانده سپاه اظهار داشت: ما می دانیم ثقل قدرت دشمن دریایی است و آنچنان قدرتی در دریا گسترش و در معرض دید دشمنان قرار داده ایم و شانه به شانه در دریا مواج حرکت کرده ایم ودر نقاطی نیز با آنان درگیر شدیم و جلوه هایی از قدرت و روح جهاد را دیدند و راه دریایی را بسته ایم.

سلامی گفت: امروز بزرگترین نگرانی دشمن همین است که اگر در دریا اتفاقی بیفتد نمی توان حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما متوجه شدیم ثقل قدرت دشمن از دریا به هوا منتقل می شود و می دانیم هیچ کشوری قدرت هوایی آمریکارا ندارد، گفت: 15 سال پیش فناوری قدرت هوایی را نداشته ایم اما امروز رادار پیشرفته ،سامانه موشکی برد بلند و پیشرفته تر به دست متخصصان داخلی ایجاد کرده ایم و نیازی به هیچ کس نداریم و در هوا راه را بسته ایم.

این فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه در زمین نیز مرزها را بسته ایم و دژهای محکمی را در رفیع ترین قله ها ساخته ایم ، گفت: عرض کنم نیروهای فداکار در سرمای زیر 40 درجه به شهادت رسیدند تا امروز ارتفاعات شمال غرب و جنوب شرق را مستحکم کنیم.

سلامی گفت: امروز ایران صاحب قدرت وسیعی شده است و یقین بدانید سناریوی جنگ نظامی را خنثی کرده ایم بطوریکه امروز رئیس جمهوری آمریکا از جنگ نظامی حرفی نمی تواند بزند.

وی اظهار کرد: دشمنان را درعراق ، بحرین ، سوریه ، لبنان و یمن که در حال قدرت سازی هستند تحت کنترل داریم و امروز دشمن پراکنده شدند و نظام ایران قدرتمند شده است.

سلامی توضیح داد: اکنون رژیم صهیونیستی از اینکه نیروهای کشورهای اسلامی در کنار مرزهای آن سرزمین قرار گرفته اندبه شدت هراسناک شده است چراکه این حضور با آرمان محو کردن این رژیم است.

وی گفت: به همین دلیل شاهد این هستیم که آستانه تحمل رژیم اسرائیل به سر آمده و موشک به پایگاه هایی که نیروهای ما حضور دارند شلیک می کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز موجودیت و بقاء رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته ایم، گفت: امروز اسرائیل فاقدعمق راهبردی است .

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز آمریکایها در منطقه نیز فاقد راهبرد و سرگردان در راهبرد هستند، گفت: 7تریلیون دلار هزینه کردند و جایی نرسیده اند و این سخنان ترامپ است .

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها دچار هراس فوق العاده ، آمریکا دچار سردرگمی راهبردی و سعودی ها شکست های سنگینی خوردند، گفت: به همین دلیل آنان به گزینه های غیر نظامی علیه ایران روی آوردند.

سردار سلامی تاکید کرد: آنان در صددند تا تغییر بنیادین در ذهن مسئولان و مردم جامعه بوجود بیاورند و قدرت ولی فقیه و رهبری را مورد توجه قرار دادند، در حالی مشکلاتی را که بزرگ می کنند بسیار کم و قابل حل است.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه نقطه تمرکز دشمنان در از بین بردن امید، اعتماد و اقتدار ایران است، گفت: اینکه به قوه قضائیه حمله می کنند فقط در فضای مجازی است بدانید در واقعیت ضعیف ، سست و پوسیده هستند.

وی اظهار کرد: آنان در صدد هستند تا بر اساس سه ادراک ضعیف شدن و نزدیک به فروپاشی نظام ایران ، نارضایتی مردم و مخالفت با نظام ، اعتبار نظام را از بین ببرند.

وی گفت: اینکه ایران مداخلاتی در کشورهای منطقه می کند را می خواهند بگویند که ایران با توجه به مشکلات اقتصادی و فقیر بودن چرا این همه هزینه برای موشک و حضور در کشورهای منطقه انجام می دهد و بدانید که این گزینه بسیار خطرناک برای ایران است و باید مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به بحران آب و تقسیمات کشوری نیز اشاره می کند و می خواهد آستانه تحمل مردم را بشکنند ،گفت: حجاب رانیز یک دستاویز سیاسی می کنند.

سردار سلامی افزود: رهبری، قوه قضائیه و سپاه سه نقطه هدف دشمنان است و باید مراقب باشیم.

جانشین فرمانده سپاه در بخش دیگری به 22اردیبهشت که روز اعلام موضع آمریکا در مقوله برجام است، اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که آمریکا از برجام خارج نمی شود ولی تحریم ها را حفظ می کنند.

وی گفت: آنان بار دیگر با حفظ برجام ولی گسترش تحریم ها می خواهند مردم را در برابر سپاه قرار بدهند و در نهایت نارضایتی ملت را به قوه قضائیه و رهبری انتقال بدهند.

وی خطاب به مسئولان و دست اندرکاران ایران گفت: اکنون این ذهنیت در آمریکائیان وجود دارد که آمریکا هر موضعی را در برجام بگیرد ایران از برجام خارج نخواهد شد که این ذهنیت را باید از بین ببرند.

سردار سلامی گفت: امروز مسئولان اجرایی بگویند ما ازبرجام خارج می شویم ، ان پی تی را از سر می گیریم و حتی فعالیت های هسته ای را نیز به صورت محدود شروع می کنیم ، یقین کنید این کلام ها آمریکا و اروپائیان را دیوانه می کند.

وی در پایان سخنانش از حرکت شجاعانه دادستانیها در برخورد با کسانی که حقوق عامه مردم را زیر پا می گذارند قدر دانی کرد و گفت: برخی از مدیران کارخانه ها با بیرون راندن کارگران برای منافع خود آنان را با نظام درگیر می کنند، ما باید با کسانی که با امنیت و دستاوردهای انقلاب بازی می کنند، دست هایشان را بشکنیم و برخورد کنیم.

سردار سلامی گفت: اقتدار قوه قضائیه ضروری است و صلابت در قوه قضائیه بازدارندگی ایجاد می کند ومردم باید حرکات قوه قضائیه را بینند و مفسدان اقتصادی باید با قدرت با احکام دستگاه قضائیه معرفی شوند.

پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری ها و دادستان های کشور از صبح دیروز در ساری آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

نظرات شما
پیشخوان