تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو کلید خورد

همزمان با هفته ملی سلامت، طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو (ویژه پرسنل شاغل) با حضور شهردار منطقه و معاونان وی افتتاح شد.

رویداد۲۴-همزمان با هفته ملی سلامت، طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو (ویژه پرسنل شاغل) با حضور شهردار منطقه و معاونان وی افتتاح شد.‌ طرح پایش سلامت شهرداری منطقه دو برای اولین بار با هدف پایش سلامت سه گروه پرسنل شاغل، شهروندان محلات کم‌برخوردار و دانش‌آموزان سبز منطقه دو آغاز و در جریان اجرای این طرح در فاز اول پرونده سلامت شاغلان منطقه دو پس از انجام مراحل چک و معاینه پزشکی تشکیل گردید.

رسول کشت‌پور در مراسم طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه گفت: اولین نیاز همکاران ما سلامت جسم و روان است.

وی با بیان اینکه گزارشی از وضعیت سلامت همکاران در اختیار بنده قرار گرفت و خوشبختانه سلامتی همکارانمان در شرایط خوبی قرار دارد، اظهار داشت: این طرح برای اولین بار و با نگاه اهمیت موضوع سلامت و توجه به منابع انسانی سازمانی در منطقه دو آغاز شد.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه برای ارتقاء سلامتی کارکنان باید اقدامات عملی صورت گیرد نه شعاری،‌ تصریح کرد: میزان مداخلات ما در سلامت در حد نظام ارجاع و جاری‌سازی نظام خود مراقبتی است و بیش از این نباید مداخله کنیم، اما در امر سلامت همکاران، توجه و اقدامات ویژه ضروری است، چراکه در مقابل سلامتی پرسنل خود را مسئول می‌دانیم.

کشت‌پور اضافه کرد: معتقدیم که منابع انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان بوده و تأمین اهداف یک سازمان در گرو تلاش و اهتمام ایشان است و پیش‌شرط تحقق این امر منوط بر سلامت جسم و روان خواهد بود.

گفتنی است در این طرح با تشکیل پرونده سلامت برای پرسنل و بررسی های شاخص‌‌های اولیه در سه حوزه تغذیه و بررسی BMI، ارزیابی نیمرخ روانی افراد و غربالگری سه سرطان شایع در ایران با همکاری مرکز بهداشت شمال غرب، انستیتو تغذیه ایران، کلینیک روانشناسی بهروان و مرکز پیشگیری و مرکز کنترل سرطان آلا محقق شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان