تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

تقویت سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت بخش خصوصی در راستای توسعه منطقه

جلسه شورای مدیران منطقه ۱۶ با عنوان ـ«فرصت‌ها و پتانسیل‌های توسعه منطقه» با حضور معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی و مدیران اداره‌های مستقل منطقه برگزار شد.

رویداد۲۴-جلسه شورای مدیران منطقه ۱۶ با عنوان ـ«فرصت‌ها و پتانسیل‌های توسعه منطقه» با حضور معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی و مدیران اداره‌های مستقل منطقه برگزار شد.افشین حبیب‌زاده در این جلسه با اشاره به بدهی‌های شهرداری گفت: برای تکمیل پروژه‌ها و پرداخت بدهی‌ها مبالغ زیادی محاسبه شده که نشان می‌دهد مدیریت این وضع نیازمند برنامه ریزی بسیار دقیق است.

وی با اشاره به اهمیت انضباط مالی در مناطق بر ضرورت سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: باید تقویت سرمایه‌گذاری در مجتمع‌های تجاری و مشارکتی و بهره‌گیری از نیروی متخصص مالی در راستای بهبود درآمد پایدار و ناپایدار در دستورکار قرار گیرد.

معاون نظارت عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص منطقه ۱۶ نظیر پویایی،نشاط زندگی و هویت می‌توان با اتکا به این پتانسیل‌ها و با کمک مدیران اجرایی منطقه، دستگاه‌ها و شورایاران گره از برخی مشکلات مردم باز کرد. 

حبیب‌زاده وجود بافت فرسوده در منطقه ۱۶ را یکی از مشکلات بارز این منطقه برشمرد و تصریح کرد: یکی از وظایف بسیار مهم شورایاری‌ها فرهنگ‌سازی و آموزش به مردم برای اصلاح بافت فرسوده است و تشویق مردم به استفاده از تسهیلات موجود برای نوسازی این بافت‌ها است.

وی ادامه داد: باید سرانه امکانات رفاهی منطقه را در حد توان افزایش دهیم، زیرا کمبود سرانه‌های رفاهی یکی از عوامل اصلی افزایش آسیب‌های اجتماعی است.

در ادامه، این عضو شورای شهر به همراه شهردار منطقه از فاز اول و مراحل تکمیل فاز دوم مجموعه شهربانو منطقه ۱۶ بازدید و در جریان روند تکمیل بخش دوم این مجموعه قرار گرفت.

حبیب‌زاده سپس با حضور در منزل شهید زارعی با خانواده بزرگوار این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۶ پس از نماز مغرب و عشا با حضور در مسجد فاطمه الزهرا (س) ناحیه ۵ با جمع زیادی از شهروندان منطقه دیدار و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان