تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

دستگیری سوداگران مرگ در شمال تهران

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال تهران، گفت: از مخفیگاه این متهمان سه کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
رویداد۲۴-رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال تهران، گفت: از مخفیگاه این متهمان سه کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد" در تشریح جزئیات این مطلب گفت: در تحقیقات انجام شده در خصوص فغالیت دو توزیع کننده مواد مخدر در شمال پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این یگان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد این خرده فروشان موادمخدر در محدوده های تجریش و میدان قدس اقدام به توزیع مواد مخدر "تریاک" و "شیشه" می کنند.

سرهنگ ناصری نژاد، بیان داشت: نتیجه اطلاعات به دست آمده به مقام قضائی منعکس و بلافاصله دستور دستگیری متهمان صادر شد و متعاقبا در یک اقدام ضربتی، هر دو متهم در مخفیگاه هایشان دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه کیلوگرم تریاک و دو دستگاه ترازوی دیجیتال و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۰۱ ، عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های ناجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

سرهنگ ناصری نژاد، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان