تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

رانندگان تاکسی شهرستان‌های تهران با ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه می‌شوند

عضو شورای استان تهران گفت: طرح ترافیک و‌زوج و فردی که از سوی سازمان شهرداری تهران اعمال می‌شود، مشکلاتی برای رانندگان حمل و نقل عمومی قرچک، ورامین و پیشوا به وجود آورده است.

رویداد۲۴-عضو شورای استان تهران گفت: طرح ترافیک و‌زوج و فردی که از سوی سازمان شهرداری تهران اعمال می‌شود، مشکلاتی برای رانندگان حمل و نقل عمومی قرچک، ورامین و پیشوا به وجود آورده است.نشست شورای استان تهران با حضور الهام فخاری رییس شورا و مرتضی الویری رییس شورا یعالی استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه محمد عظیمی رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان تهران مشکلاتی را در رابطه با اجرای طرح ترافیک تهران مطرح کرد.

این عضو شورای استان تهران ضمن بیان این نکته که شهرستان‌های اطراف تهران بار مشکلات شهر تهران را تحمل می‌کنند، در رابطه با طرح ترافیک تهران گفت: طرح ترافیک و‌زوج و فردی که از سوی سازمان شهرداری تهران اعمال می‌شود، مشکلاتی برای رانندگان حمل و نقل عمومی قرچک، ورامین و پیشوا به وجود آورده است.

عظیمی در این باره توضیح داد: رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی‌ها در حین عبور از مسیری که برای پیاده کردن مسافران به سمت ترمینا‌ل‌های مسافربری و یا مترو طی می‌کنند، مجبور به ورود محدوده طرح ترافیک و یا زوج و فرد هستند.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان تهران با اعلام اینکه برای رانندگان تاکسی که مجبور به ورود به این مناطق هستند، هیچ امتیازی در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: این رانندگان در سال‌های گذشته مبلغ زیادی را به عنوان جریمه پرداخت کرده‌اند. از اعضای محترم شورای استان که در شورای شهر تهران هم حضور دارند، خواهشمندیم یا طرح را طوری تعریف کنند که شامل این پایانه‌ها نشود و یا امتیازی برای تسهیل ورود خودروهای عمومی بدون پرداخت جریمه قائل شوند.

عضو شورای اسلامی شهرستان قرچک در انتها نیز با انتقاد از نحوه اجرای طرح ترافیک در شهر تهران و ایجاد مشکلات برای ساکنین شهرستان‌های اطراف گفت: از اعضای محترم شورای شهر تهران و ریاست محترم شورای استان تقاضا دارم حقوق شهروندی شهروندان اطراف تهران را هم در تصویب قوانین شهر تهران در نظر بگیرند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان