تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

بهره‌مندی از فناوری های جدید در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به جد مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری ها و تکنولوژی های جدید بهره مند شود.

رویداد۲۴-فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به جد مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری ها و تکنولوژی های جدید بهره مند شود.سردار "حسین اشتری" در حاشیه جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار داشت: بحمدالله زحمات و فعالیت های فرماندهی انتظامی استان مطلوب بوده که سطح رضایتمندی مردم گواه این موضوع است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ناجا در سال ۹۷ مبارزه و مقابله با ورود موادمخدر به کشور است که در این راستا انسداد مرزها می تواند در کنار هوشیاری همکاران به ویژه در مرزهای شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

سردار اشتری با اشاره به این که ناجا مجدانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را ادامه می دهد، تاکید کرد: در سال ۹۶ حدود ۷۵۰ تن کشفیات موادمخدر داشته ایم که نسبت به سال ۹۵ بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: البته ما به این مقدار کفایت نمی کنیم و باید بتوانیم آنچنان مبارزه کنیم که هرگز موادمخدر به دست فرزندان عزیز این سرزمین نرسد.

فرمانده نیروی انتظامی یکی از دغدغه های اصلی مردم را خرده فروشان موادمخدر دانست و  گفت: اقدامات خوبی در راستای شناسایی این افراد صورت گرفته و ان شاءالله با تدابیری که مقامات قضائی در این راستا اتخاذ می کنند بتوانیم به این مبارزه سرعت بخشیده و  مانع ورود موادمخدر به کشور شویم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان