تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

ملایی نخستین جودوکار ایران در صدر جدول فدراسیون جهانی

در جدید‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان با یک پله صعود به صدر جدول صعود کرد.

رویداد۲۴-در جدید‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان با یک پله صعود به صدر جدول صعود کرد. امروز(شنبه) فدراسیون جهانی جدیدترین رنکینگ خود اعلام کرد.

سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم جودو کشورمان با صعود یک پله‌ای به عنوان نفر اول رنکینگ این وزن قرار گرفت."دی وایت فرانک" از کشور هلند و "خالمرازو حسن" در جایگاه دوم و سوم رنکینگ فدراسیون جهاین قرار دارند.

ملایی در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو با کسب 4871 امتیاز به عنوان نفر اول در جدول قرار دارد و نماینده هلند با 4716 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. "خالمرازو حسن" نیز با 4650 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

همچنین در وزن 100+ کیلوگرم، جواد محجوب نیز با کسب 1920 امتیاز و یک صعود در جایگاه 16 رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد. "موریا داوید: از برزیل با کسب 5250 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

محمد محمدی بریمانلو نیز با کسب 1831 امتیاز و صعود 3 پله‌ای در جایگاه هجدهم رنکینگ فدراسیون جهانی جودو قرار گرفت. " هاشیموتو سوشی" از ژاپن با کسب 6450 امتیاز به عنوان نفر اول این رنکنیگ قرار دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان