تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

افتخار جدید هواوی، با زیبایی هرچه تمام‌تر می‌آید

جنس قاب جلویی و پشتی این گوشی شیشه است و به گونه‌ای طراحی شده است که از دستان شما سر نخورد.فریم این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و به زیبایی و ظرافت گوشی افزوده است.
افتخار جدید هواوی، با زیبایی هرچه تمام تر می آید!


رویداد۲۴کمپانی Huawei  این روزها با ارائه محصولات با کیفیت و قدرتمند توانسته بازار خوبی در کشور برای خود رقم بزند. در ادامه قصد داریم به بررسی یکی از زیبا ترین و قدرتمند ترین محصولات این شرکت که هم از نظر سخت افزاری ئ هم طراحی در میان گوشی های برتر سال 2018 قرار دارد بپردازیم.

طراحی
 
هرچند مساله ظاهری یک امر سلیقه‌ای است ولی کمتر کسی پیدا می شود که با دیدن گوشی Huawei honor 10  بر زیبایی خارق العاده این گوشی صحه نگذارد. جنس قاب جلویی و پشتی این گوشی شیشه است و به گونه‌ای طراحی شده است که از دستان شما سر نخورد.فریم این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و به زیبایی و ظرافت گوشی افزوده است. طراحی notch  و ظرافت گوشه های این گوشی آن را در ظاهر به اثر هنری خاص تبدیل کرده است.

سخت افزار

در قلب این گوشی پردازنده 8 هسته ای اختصاصی خود هواوی یعنی kirin 970  قرادر دارد. که با کمک پردازنده گرافیکی mail G-72 MP12  و 6GB  رم به خوبی از پس پردازش قدرتمند ترین بازی ها بر می آید.

صفحه نمایش

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی صفحه نمایش آن است. تراکم صفحه نمایش این گوشی 16 میلیون رنگ و از نوع ips lcd است که دقت آن 1080 در 2280 پیکسل است که به خوبی در همه شرایط تصاویر فیلمهایی بسیار با کیفیت را نمایش میدهد.

دوربین حرفه ای و قدرتمند

Huawei honor 10  دارای مجموعه ای از دوربین های قدرتمندست که میتوان با آنها تصاویری بسیار با کیفیت و زیبا ثبت کرد.
این گوشی در قسمت قاب پشتی دارای 2 دوربین است که یکی 24 مکاپیکسل و دیگری 16 مگاپیکسل است.که کیفیت فیلمبرداری آنها   2160p با سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080p  با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. همچنین دوربین جلوی 24 مگاپیکسل و کیفیت فیلمبرداری آن 1080p  است.

سیستم عامل

این گوشی زیبا از سیتم عامل اندروید 8.1 در کنار نرم افزار اختصاصی هواوی بهره میبرد.

سایر مشخصات مختصر گوشی

•حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
•حافظه خارجی:ندارد
•حافظه رم: ۴ و ۶ گیگابایت
•باتری:لیتیوم پلیمری ۳۴۰۰ میلی آمپر مجهز به قابلیت شارژ سریع(غیر قابل تعویض توسط کاربر)
•حسگر ها: اثر انگشت، شتاب سنج،ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر های مجاورتی
برچسب ها: رویداد 24 ، هواوی ، گوشی
نظرات شما
پیشخوان