تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

۹۰۹ سارق، مالخر، خرده‌فروش موادمخدر و قاچاقچی کالا دستگیر شدند

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در طرح رعد ۱۱، ۹۰۹ سارق، مالخر، خرده‌فروش موادمخدر و قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: ارزش ریالی کل اموال مسروقه و قاچاق کسر شده در طرح رعد ۱۱ بیش از هشت میلیارد تومان بوده است.

رویداد۲۴-رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در طرح رعد ۱۱، ۹۰۹ سارق، مالخر، خرده‌فروش موادمخدر و قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: ارزش ریالی کل اموال مسروقه و قاچاق کسر شده در طرح رعد ۱۱ بیش از هشت میلیارد تومان بوده است.سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد ۱۱ در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این طرح گفت: طرح رعد ۱۱ با برنامه‌ریزی مفصل و کار اطلاعاتی پس از طرح رعد ۱۰ چهار روز گذشته انجام شد و در طرح رعد ۱۱ برای مبارزه با سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا و خرده‌فروشان مواد مخدر با بهره‌گیری از تمام پتانسیل ۱۱ سرکلانتری و ۸۵ کلانتری و پاسگاه اجرا شد.

وی ادامه داد: در مجموع در طرح رعد ۱۱، ۲۳۵ حکم قضائی برای ورود به مخفیگاه‌های سارقان و مالخران اخذ شده و در این مرحله ۵۴۴ سارق و مالخر که شامل ۴۵ باند می‌شدند؛ متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند و در مجموع ۳۲۵ خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ۶۲۲ پرونده برای این افراد تشکیل شده است، گفت: این سارقان شامل ۱۷۲ سارق تلفن همراه، ۱۴۸ سارق اقلامی مانند پخش خودرو، ۱۹۸ سارق باند ضبط و پخش خودرو و ۱۹۰ سارق لاستیک و ده‌ها فقره دیگر می‌شدند. همچنین در بین این سارقان دستگیر شده یک سارق خانم نیز حضور داشت که ده‌ها مورد جیب‌بری و کیف‌قاپی در مترو به همراه همسرش انجام داده بود.

وی با اشاره به ارزش ریالی اموال مسروقه گفت: در طرح رعد ۱۱ بیش از ۴۷ میلیارد ریال یعنی چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی اموال مسروقه بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر در طرح رعد ۱۱ گفت: در این طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر نیز در دستور کار بوده و ۳۲۰ خرده فروش موادمخدر از نقاط مختلف شهر طی ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شده‌اند و ۲۳ کیلو و ۹۰۰ گرم از این افراد انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دستگیری قاچاقچیان کالا نیز گفت: در این طرح همچنین ۴۵ قاچاقچی کالا دستگیر و ۴۵ پرونده نیز در همین زمینه تشکیل شده است و از این افراد انواع کالاهای قاچاق نظیر دارو، پارچه، مشروبات الکلی خارجی، لوازم خارجی، لوازم یدکی خودرو و لوازم پزشکی و ورزشی کشف و ضبط شده است. همچنین ارزش ریالی کسر شده اموال قاچاق در این طرح بالغ بر سه میلیارد تومان بوده است.

سردار رحیمی همچنین خاطرنشان کرد: در طرح رعد ۱۱ یک قبضه کلت کمری، یک سلاح شکاری و ۶ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شده است. همچنین بالغ بر ۷۵ هزار انواع و اقسام سی‌دی غیرمجاز و ضدفرهنگی کشف و ضبط شده است.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ ارزش ریالی کل اموال مسروقه و قاچاق کسر شده در طرح رعد ۱۱ بیش از هشت میلیارد تومان بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان