تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
علی محمد نمازی خبر داد:

نمایندگان ادوار مجلس رفتار نمایندگان مجلس دهم را محکوم کردند!

نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت در نشست روز دوشنبه این حزب، اعضای حاضر حرکت به آتش کشیدن برچم آمریکا و نماد برجام در مجلس را شدیدا محکوم کردند. به خصوص اینکه نماینده از جیب فندک درآورد و آتش بزند

علی محمد نمازی در گفت و گو با رویداد 24 گفت جالب اینکه اکثر نمایندگان حاضر به حمایت از این رفتار نبودند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد فرهنگ کشور ما، فرهنگ موعظه و حکمت است چنانچه هیچ جا ندیدیم پیامبر در تبلیغ دین تهاجمی حرکت کرده باشد و هر بار پیامبر روی دعوت به دین اصرار داشته، پیام می آمده که شما مامور ابلاغ هستی. حتی همین فرعون که بزرگترین جنایتکار بوده خدا می فرماید با زبان لین او را دعوت کنید

نمازی تاکید کرد ماموریت مبلغین و منادیان باید با بیان لین و حکمت و موعظه مردم را به اسلام دعوت کنند. لذا این که در محل قانونگذاری مجلس، چیزی را آتش بزنند با سیره پیامبر تفاوت دارد.

وی تصریح کرد از تریبونی که تریبون همه ملت ایران است، یک یا دو نماینده حق ندارند پرچم را آتش بزند. به خصوص اینکه خروج آمریکا از برجام می توانست ترامپ را در انزوا قرار دهد و در واقع این رفتارها کمک به خودی نیست و ازاین لحاظ حرکت به نفع منافع کشور نخواهد بود.

نمازی تاکید کرد اگر این توافق به نفع ایران نبود، چرا ترامپ از آن خارج می شود؟ این نشان می دهد تیم دیپلماسی ایران که دنبال توافق برد-برد بود کاری به نفع ایران کرده و وقتی آمریکا با تمام توان قصد دارد ثابت کند سر آمریکا کلاه رفته است، برخی در داخل رفتاری نشان می دهد که از یک طرف توهین به ملت آمریکاست و از طرف دیگر پیروزی را شکست نشان می دهند.

نماینده مردم لنجان در مجلس ششم گفت همه اصرار دارند برجام بر هم نخورد و با گرفتن برخی تضمین ها، برجام حفظ شود. اگر این تصمیم دولت جمهوری اسلامی است چرا یک نماینده به خود اجازه می دهد این پیروزی را به آتش بکشد که بر خلاف مصلالح کشور است؟

برچسب ها: علی محمد نمازی
نظرات شما
پیشخوان