تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

کاهش ساعت پایانی طرح ترافیک در تهران طی ایام ماه رمضان

رئیس پلیس تهران بزرگ از کاهش ساعت پایانی طرح ترافیک در تهران در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

رویداد۲۴-رئیس پلیس تهران بزرگ از کاهش ساعت پایانی طرح ترافیک در تهران در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.سردار حسین رحیمی در خصوص اقدامات پلیس تهران بزرگ برای ماه مبارک رمضان گفت: تسهیلاتی را در خصوص ماه مبارک رمضان برای شهروندان تهرانی آماده کردیم و اولین موضوع آن کاهش یک ساعته طرح ترافیک است و ساعت پایان طرح ترافیک از ساعت 19 به 18 کاهش پیدا کرده است تا همه شهروندان بتوانند در ساعات نزدیک به افطار بدون مشکل تردد کنند.

وی در خصوص زمان فعالیت واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان گفت: واحدهای صنفی و مراکز پذیرایی و پزنده به استثنای نانوایی‌ها در طول اوقات شرعی یعنی از اذان صبح تا شب مجاز به عرضه مواد خوراکی نیستند و اغذیه فروشی‌ها نیز تنها مجاز به ارائه ساندویچ سرد در قالب بسته بندی هستند البته سرو ساندویچ در هیچ اغذیه‌فروشی‌ای در طول ماه مبارک رمضان مجاز نیست.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای صنفی پذیرایی و پزنده از اذان مغرب تا اذان صبح مجاز به فعالیت بوده و همچنین برای بازگشایی واحدهای صنفی‌شان می‌توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب با رعایت شعائر اسلامی و جلوگیری از روزه‌خواری واحد صنفی خود را باز کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در خصوص واحدهای اقامتی و هتل‌ها گفت: واحدهای اقامتی و هتل‌ها و مسافرخانه‌ها صرفا مجاز به ارائه سرویس به مهمانان مقیم داخل هتل و مسافرخانه هستند و از ارائه خدمات به رهگذران ممنوع است.

وی همچنین در خصوص واحدهای صنفی و اغذیه‌فروشی‌ها در پایانه‌های مسافربری و ترمینال‌ها گفت: این افراد مجاز به ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان در ساعات شرعی روز هستند البته باید محل پذیرایی خود را استتار کرده و تظاهر به روزه‌خواری نداشته باشند. همچنین سینماها نیز از افطار تا سحر مجاز به فعالیت بوده و هیچ گونه مشکلی برای فعالیت آنان وجود ندارد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقامات قضائی تمام رده‌های پلیس با کسانی که تظاهر به روزه‌خواری کرده برخورد می‌کنند و از مردم تقاضا داریم شئونات این ماه مبارک را رعایت کنند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان