تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
شیرزای خبر داد؛

ورود سازمان بازرسی به موضوع استخدام ژن‌های خوب در شهرداری

با توجه به انتشار خبر مکاتبه جذب نیرو در یکی از سازمان‌های شهرداری تهران؛ محمدجواد شیرازی دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد.

رویداد۲۴
محمدجواد شیرازی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، نامه درخواست و جذب نیرو توسط یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری را مغایر با قوانین شهرداری دانست و ضمن صدور دستور توقف گردش آن در سیستم اتوماسیون شهرداری، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار سازمان بازرسی قرار داد. 

پیش از این، سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در چند روز گذشته، نامه‌ای با موضوع عقد قرارداد پرسنل به دبیرخانه شهرداری ارسال کرده که در آن استخدام ۵ مدیر جدید آنهم قبل از حضور شهردار جدید را تصویب کرده بود که تاریخ درخواست و ثبت آن ۱۹ اردیبهشت و تاریخ دریافت آن نیز همان روز بوده است. جالب‌تر آنکه تاریخ موافقت و شروع به کار مدیران جدید تنها ۳ روز بعد بوده است. یعنی فرآیند استخدام مدیران شهرداری در دوره سرپرستی حسینی مکارم، با رتبه‌های ۱۷ و ۱۸ فقط سه روز طول کشیده است. سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در هفته اخیر اقدام به استخدام ۵ نیروی جدید در سطح مدیرکل کرده است. این افراد که همگی نسبت فامیلی نزدیک با مدیرانِ سطوح بالای کشور دارند، قبل از حضور شهردار جدید جذب این سازمان شده‌اند.

سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست موقت شهرداری تهران نیز با اشاره به استخدام ژن‌های خوب در شهرداری گفته است این موضوع به شهردرای مربوط نیست و نیروی انسانی سازمان بازنشستگی مستقل از شهرداری است.

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان