تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

بیانیه ۱۷۲ نفر از نمایندگان در حمایت از صنعت فناوردی اطلاعات و ارتباطات

در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۷۲ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از صنعت ICT در ایران را قرائت شد.

رویداد۲۴-در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۷۲ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از صنعت ICT در ایران را قرائت شد.در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی  بیانیه ۱۷۲ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از صنعت ICT در ایران را قرائت کرد.

در این بیانیه به موارد زیر پرداخته شده است:

صنعت ICT  ایران علاوه بر اینکه پرتحول ترین و به روزترین صنعت کشور است که سبب خلق فرصت های بی نظیر در اشتغال جوانان ایرانی همواره از مزیت های بسیار برخوردار است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه سایر بخش‌های حاکمیت همواره بر حمایت از فعالان این عرصه تأکید داشتند.

اجرای موفق کامل ثبت شناسه گوشی‌های تلفن همراه، رجیستری در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و با هدف جلوگیری از روند فزاینده قاچاق تلفن همراه در نیمه دوم سال ۹۶ آغاز شد علیرغم همه دشواریها در مسیر قانونمند شدن روند ورود این تجهیزات وجود داشت نشانه عزم جدی دولت در مقابله با پدیده شوم قاچاق بود.

احقاق حقوق ملی، حمایت از فعالان قانونمند و متعهد این بازار بزرگ، توجه به سلامت عمومی وحفاظت از کیان ملی در مقابل قاچاق صد میلیاردی کالا از جمله دستاوردهای اجرای این طرح است که بدون مشارکت کم نظیر همه ذینفعان این بخش به خصوص حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر نمی شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از پوشش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که بار دشوار هماهنگی این طرح را به دوش کشیدند و همچنین سایر دستگاه های مرتبط امیدواریم که ثبت گوشی‌های تلفن همراه با یک الگوی ملی و موثر در جلوگیری از پدیده قاچاق در کشور بدل شود

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان