تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

دستگیری سارقان مسلح آدم ربا در البرز

اعضای باند سارقان مسلح آدم ربا که پس از ربودن مرد سرمایه دار از ویلایش در شهرستان ساوجبلاغ اقدام به تخلیه حسابش کرده بودند، دستگیر شدند.

رویداد۲۴-اعضای باند سارقان مسلح آدم ربا که پس از ربودن مرد سرمایه دار از ویلایش در شهرستان ساوجبلاغ اقدام به تخلیه حسابش کرده بودند، دستگیر شدند.سرهنگ مجید فیض جعفری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرزگفت: در پی مراجعه زنی به کلانتری 13 کهریزک شهرستان ساوجبلاغ و اعلام فقدان همسرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این فرد درتحقیقات پلیس اذعان داشت که با توجه به ساخت ویلایی در منطقه لشگر آباد ساوجبلاغ به همراه کارگرش روزانه از تهران به ساوجبلاغ در تردد بوده و چند روز گذشته در بین مسیر به زن جوانی که بسیار مضطرب و پریشان بود برخورد می کنند.
فیض جعفری اظهار داشت: زن جوان از آن ها می خواهد تا وی را تا مسیری برسانند اما در بین راه با ادعای این که به دنبال آدرس، مسیر را اشتباه آمده و به منطقه آشنایی ندارد از آن ها می خواهد تادر باغ منتظر بماند تا پس از کرایه تاکسی آن محل را ترک کند.
وی گفت: هنوز زمانی نگذشته بود که 2 نفر مسلح به سلاح گرم و سرد وارد باغ شده و شاکی و کارگرش را به شدت کتک زده و پس ازبستن دست و پای آن ها در صندوق عقب خودرو انداختند.
وی خاطرنشان کرد: پس از گروگانگیری آن ها رابه بازار تهران برده و با استفاده از کارت عابربانک شاکی 350 هزارتومان طلا وجواهرات خریداری کردند.
وی افزود: 3 متهم با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک مجتمع مسکونی در ماهدشت کرج دستگیر و در بازرسی از منزل متهمان مقادیری مواد مخدر و دو قبضه قمه کشف شد.
فیض جعفری خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.
متهمان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. 

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان