تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

ترابیان: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گقت: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است. همیشه فوتسال ایران پیشقدم و در خط مقدم فوتسال بوده و AFC همیشه فوتسال ما را الگوی آسیا قرار داده است.

رویداد۲۴-رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گقت: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است. همیشه فوتسال ایران پیشقدم و در خط مقدم فوتسال بوده و AFC همیشه فوتسال ما را الگوی آسیا قرار داده است. عباس ترابیان در قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد،‌ گفت: ایران واگن اول فوتسال آسیا است. تمامی فوتسال آسیا از ما پیروی می‌کند و توانایی فوتسال ایران را می‌دانند.

وی گفت: ماموریت فوتسال ایران استانداردسازی و بهبود فوتسال آسیا است. همیشه فوتسال ایران پیشقدم و در خط مقدم فوتسال بوده و AFC همیشه فوتسال ما را الگوی آسیا قرار داده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در حال حاضر AFC از ایران خواسته که در بخش استانداردسازی باشگاه‌ها پیشقدم باشد و این استانداردسازی باید هر چه زودتر انجام شود. AFC همیشه می‌گوید فوتسال ایران همیشه جزو برترین‌های جهانی بوده و باید الگوی به تمام معنا باشد، ایران را به عنوان اولین کشوری که لیگ را در آسیا برگزار کرده می‌شناسند.

ترابیان گفت:‌ در بحث استانداردسازی باشگاه‌ها 5 مورد وجود دارد. 1- بحث فنی و پرسنلی بر اساس استانداردهای روز 2- شفافیت مالی (باشگاه‌ها) باید دارای تراز مالی سالیانه باشد. 3- تیم‌های پایه (زیر 18 سال) باید به صورت حتمی برای هر تیم لیگ برتری ایجاد شود. 4- باید جای مسابقات و تمرینات استاندارد و همراه با قرارداد سالانه باشد. 5- در بحث حقوقی باید قرارداد بازیکنان و عوامل مشخص باشد.

وی در پایان گفت: از این به بعد باید هر باشگاه یک نفر را به عنوان رابط بر خط (رابط اینترنتی) که با کمیته فوتسال در ارتباط است قرار دهند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان