تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

معاونان سیاسی عقل منفصل استانداران هستند

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این سیاسی استانداری ها عقل منفصل استانداران هستند، گفت: معاونان سیاسی در استان ها باید زمینه ارتباط مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مجلس خبرگان را فراهم کنند.

رویداد۲۴-معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این سیاسی استانداری ها عقل منفصل استانداران هستند، گفت: معاونان سیاسی در استان ها باید زمینه ارتباط مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مجلس خبرگان را فراهم کنند.اسماعیل جبارزاده در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با بیان این که مشکلات عدیده‌ای در دستگاه‌های مختلف پیش می‌آید اما همه مشکلات در هر بخشی به استانداری‌ها ارجاع داده می شود و مردم از استانداری ها حل مشکلات خود را مطالبه می کنند  گفت: باتوجه به مشغله استانداران وظیفه رسیدگی و حل مشکلات استان‌ها بر عهده معاونان سیاسی است.

وی با اشاره به این که هر اتفاقی در سطح کلان کشور و استان ها رخ می دهد انتظار می رود که معاونان سیاسی ورود کنند، گفت: در این راستا معاونان سیاسی بایستی به رصد اخبار و رسانه بپردازند و اهم اخبار را همراه با ارائه راه حل و تحلیل در اختیار استانداران قرار دهند.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان این که معاونان سیاسی، عقل منفصل استانداران هستند، گفت: این افراد باید بتوانند راه حل مسائل مبتلا به استان ها را پیدا کنند.

جبارزاده یکی دیگر از انتظارات اصلی وزارت کشور از معاونان سیاسی استانداران سراسر کشور را ارتباط مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها اعلام کرد و گفت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه معاونان سیاسی، زمینه هماهنگی بخش های مختلف استان را فراهم می کند و فصل مشترک خدمت به مردم می‌شود، ضمن این که در بسیاری از مسائل نیز می توان از آنها استمداد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: هرچه بیشتر افراد را همراه خود کنید کارها روان‌تر و مشکلات سریع‌تر انجام خواهد شد.

جبارزاده تاکید کرد: معاونت سیاسی به دنبال اعتلای عزت و امنیت مردم است و سعی دارد تا بدون هیچ حاشیه و جدلی به اهداف خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کسی برای اجرای منشور گفت‌وگوی سیاسی مناسب‌تر از معاونان سیاسی نیست، گفت: یکی از مشکلات ما عدم توجیه مردم نسبت به مسائل و مشکلات کشور است که با این کار می توان زمینه همراهی مردم با تصمیمات و اقدامات دولت را فراهم کرد.

جبارزاده با بیان این که باید از پتانسیل صدا و سیمای استان ها بهره برد، گفت: معاونان سیاسی بایستی با استفاده از ظرفیت پخش برنامه‌های سیاسی و میزگرد و نشست خبری به زبان محلی، اطلاعات صحیح از عملکرد استانداری‌ها را در اختیار مردم قرار دهند و با تبلیغات نادرست رسانه‌های بیگانه مقابله کنند.

جبارزاده با تاکید بر این که حفظ روابط صمیمانه با اعضای شورای تامین استان‌ها هم از وظایف معاونان سیاسی است، گفت: در صورت ایجاد پیوند برادری و دوستی با اعضای شورای تامین در زمان بروز اتفاقات پیش بینی نشده، می توان با همکاری و همراهی آنها مسائل را حل کرد.

وی تغذیه فکری فرمانداران و ایجاد ارتباط دوسویه با فرمانداران و بخشداران را از دیگر وظایف معاونان سیاسی دانست و تاکید کرد: معاونان سیاسی استان ها علاوه بر ارتباط مستمر با سایر مسئولان استان، به ارزیابی مسائل استان بپردازند و با اعزام بازرسان به سراسر استان در جریان بدون واسطه نظرات و مشکلات مردم قرار گیرند.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان این که مردم از برخی بی‌توجهی‌ها به آنان هنگام مراجعه به ادارات ناراضی‌اند، گفت: معاونان سیاسی تا آن جایی که می توانند این مسائل را حل کنند و در این راستا جلب رضایت مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان