تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

طرح نوآفرین هفته دیگر به هیات دولت می رود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از دولت همراه که امروز به مناسبت روز جهانی ارتباطات (27 اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: طرح نوآفرین که برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در این حوزه تدوین شده است با 18 ماده صبح امروز در دولت مطرح شد و برای برخی موارد حقوقی به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع شده است و در هفته آینده برای تصویب در دولت مطرح می شود.

رویداد۲۴-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از دولت همراه که امروز به مناسبت روز جهانی ارتباطات (27 اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: طرح نوآفرین که برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در این حوزه تدوین شده است با 18 ماده صبح امروز در دولت مطرح شد و برای برخی موارد حقوقی به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع شده است و در هفته آینده برای تصویب در دولت مطرح می شود.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصویب این طرح را برای کسب و کارهای نوپا خیلی مهم دانست و افزود: رفع موانع کسب و کارها یکی از وعده های بسیار مهم دولت در زمان انتخابات بود که با تصویب این طرح بسیاری از موانع و مشکلات کسب و کارهای نوپا جوانان در این حوزه مرتفع می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در برخورد با رسانه نوین دچار سردرگمی هستیم، افزود: همان مردمی که به میهن خود و رهبر معظم انقلاب علاقه مندند، نمایندگان و دولت را انتخاب می‌کنند و همین مجلس منتخب مردم، قانونی برای ماهواره مصوب می‌کند، دستگاه قضا حکم می دهد و پلیس نیز اجرا می کند، با این وجود، هم مردم و هم مجلس در مقابل این موضوع مقاومت می کنند و آن را نمی پذیرند.

آذری جهرمی گفت: چرا هم مردم و هم مجلس در مقابل قانون مصوب مجلس در مورد ماهواره، مقاومت می کنند و آن را نمی پذیرند؟ فیلتر و فیلترشکن معلولِ بلاتکلیفی ما در این حوزه است و مسوولان باید با همفکری و همکاری راه حلی برای این موضوع پیدا کنند.

نظرات شما
پیشخوان