تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

لیبرمن خواستار خروج فوری تل‌آویو از شورای حقوق بشر شد

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) خواستار خروج فوری این رژیم از شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.

رویداد۲۴-«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) خواستار خروج فوری این رژیم از شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.لیبرمن در حساب توئیتر خود در واکنش به بیانیه شورای حقوق بشر درباره کشتار مردم غزه، نوشت: «اسرائیل از دو جهت مورد حمله است. حملات از سوی غزه و حملات ریاکارانه به رهبری شورای حقوق بشر سازمان ملل».

وی در ادامه بیانیه شورای حقوق بشر را مانعی برای دفاع اسرائیل از خود، دانسته و تاکید کرد: «ما باید فورا از شورای حقوق بشر خارج شویم و تلاش کنیم ایالات متحده را نیز با خود در این راه همراه کنیم».

شورای حقوق بشر روز گذشته جلسه‌ای فوری درباره کشتار مردم غزه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در تظاهرات مناطق مرزی تشکیل داده و ضمن محکوم کردن خشونت‌های این رژیم، شکایت‌نامه‌ای را نیز علیه آن تنظیم کرد.

روز دوشنبه (دیروز) همزمان با برگزاری جشن صهیونیست‌ها برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، هزاران فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری و مرز نوار غزه تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار کردند که نظامیان صهیونیست نیز به سمت آنها تیراندازی کرده و دستکم 60 نفر را شهید و بیش از ۲۷۰۰ نفر را زخمی کردند.

 

 

منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان