تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

یادداشت خواندنی پیمان معادی به بهانه خداحافظی جی‌جی بوفون از دنیای فوتبال

پیمان معادی به بهانه خداحافظی جیانلویجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس از دنیای فوتبال، یادداشت جالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

رویداد۲۴-پیمان معادی به بهانه خداحافظی جیانلویجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس از دنیای فوتبال، یادداشت جالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. بازیگر فیلم‌های «کمپ ایکس ری»، «آخرین شوالیه» و «جدایی نادر از سیمین» که تا کنون چندبار علاقه خود را به فوتبال ابراز کرده، در یادداشت خود درباره خداحافظی بوفون نوشته است:
خداحافظ جیجى بزرگ. ممنون از همه لحظات نابى که براى همه فوتبال دوستان جهان ساختى. تو دلیل کافیى بودى تا آدمها دوست داشته باشن پسراشون فوتبال تماشا کنن و فوتبالى شن.
شخصیت و وقار، تیپ و استایل یگانه ات، غیرت و فرماندهى با استراژدى هاى متفاوت و متنوع ات، آن لبخندها و اشکهاى کودکانه و واقعیت که تا اخرین بازى زندگیت مثل یک بازیکن تازه وارد هیجان و انگیزه داشتى باعث می شد حتى دو اتیشه ترین طرفداران تیمهاى دیگه هرگز بخودشون اجازه ندهند بهت بی احترامی کنن و امروز همه به احترامت ایستاده اند و میگویند، خداحافظ به تو که نمیروى و هستى و تمام نمیشوى. فقط از قهرمانى به الگویى، از اسطوره اى به افسانه اى، و از بوفونى به بوفون دیگر تبدیل می شوى.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان