تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

"وحید م" معروف‌ترین شرور تهران دستگیر شد

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام وحید م که هفته گذشته پس از ارتکاب به قتل متواری شده بود، در روستایی در نقطه مرزی ایران و ترکیه خبر داد.

رویداد۲۴-رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام وحید م که هفته گذشته پس از ارتکاب به قتل متواری شده بود، در روستایی در نقطه مرزی ایران و ترکیه خبر داد.سردار حسین رحیمی از دستگیری اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام "وحید م" خبر داد و گفت: این فرد چند روز پیش 24 ساعت پس از آزادی از زندان در مهمانی که دوستانش برای آزادی او برگزار کرده بودند حضور پیدا می‌کند و در آنجا بحث و درگیری پیش می‌آید و این فرد با استفاده از چاقو به سه نفر ضربه زده که به بیمارستان بلافاصله منتقل می‌شوند و متاسفانه یک نفر از این افراد به نام حسین گودرزی بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی ا دامه داد: این فرد بلافاصله از مهمانی خارج شده و به منزل رفته و مدارک و لوازم خود را برداشته و به سمت مرزهای غربی ایران به قصد خروج از مرز می رود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد قصد عبور از مرز ایران به ترکیه داشته است گفت: این فرد به همراه دوستانش که آنها نیز سابقه اوباشگری داشتند در یک روستای مرزی پنهان شده و قصد داشتند توسط قاچاقچیان به ترکیه برود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه کار پلیس برای پیدا کردن این فرد بسیار سخت بود گفت: او و همراهانش تمام شواهد و قرائن را که پلیس می‌توانست بر اساس آن ردزنی کند کور کرده بود اما ما چندین تیم از جمله در تهران و کرج برای شناسایی و دستگیری این فرد قرار دادیم و خوشبختانه یکی از تیم‌های ما که در استان‌های غربی کشور فعال بود با هدایت پلیس آگاهی تهران بزرگ توانست نقطه‌ای که این فرد در آ‌ن پنهان شده بود را شناسایی کند.

وی با بیان اینکه وحید م در روستایی در 500 متری مرز ترکیه مخفی شده بود گفت: این ضارب در روستایی در کوهستان و در منطقه‌ای صعب العبور پنهان شده بود که ما او را شناسایی کرده و در عملیاتی که کمتر از 24 ساعت به طول انجامید وی را در پشت یک سنگ که در حال استراحت بود دستگیر کردیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه وحید م سابقه اوباشگری نیز دارد گفت: او هشت فقره سابقه زندان دارد و در ده‌ها فقره به دلیل مزاحمت و اوباشگری و اخلال در نظم عمومی بازداشت شده است. آخرین بار هم زمانی بود که در فضای مجازی اقدام به لجن پراکنی و خط و نشان کشیدن برای یکی دیگر از اراذل و اوباش می‌کرد.

وی ادامه داد: سه الی چهار بار بعد از انتشار آن فیلم در فضای مجازی بازداشت شد در حالی که در نقاط شمالی تهران مخفی شده بود شناسایی و هنگامی که پلیس قصد دستگیری وی را داشت با سلاح سرد و قمه به ماموران حمله می‌کند که در این درگیری ماموران با شلیک به پای وی موفق به دستگیری وی می‌شوند و یک ماه ون نیم بعد با قید وثیقه از زندان آزادمی‌شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: وحید م از مطرح‌ترین اوباش تهران بود که معروف‌تر از او وجود ندارد اما آخر کارش به اینجا رسید و ما توانستیم او را در کمتر از چند روز بعد از ارتکاب جنایت دستگیر کنیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان