تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

همه اعضای فراکسیون امید خواستار تغییر در ترکیب هیات رییسه هستند/ تصمیم‌گیری نهایی در مجمع عمومی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر خواست اعضای این فراکسیون بر تغییر ترکیب همه ارکان هیات رییسه مجلس، گفت که تصمیم‌ نهایی فراکسیون امید درباره این انتخابات، در جلسه مجمع عمومی هفته آینده اتخاذ خواهد شد.

رویداد۲۴-سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر خواست اعضای این فراکسیون بر تغییر ترکیب همه ارکان هیات رییسه مجلس، گفت که تصمیم‌ نهایی فراکسیون امید درباره این انتخابات، در جلسه مجمع عمومی هفته آینده اتخاذ خواهد شد.بهرام پارسایی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید اعلام کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید صبح امروز با حضور همه اعضا برگزار شد و در ابتدای جلسه مسئول بررسی انتخابات هیات رییسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه ارائه کرد و رابط فراکسیون با فراکسیون‌های دیگر هم گزارشی به نمایندگان داده شد.

وی با بیان این‌که تقریباً همه اعضای فراکسیون امید نسبت به عملکرد هیات رییسه مجلس انتقاد داشتند، خواستار پویایی بیشتر مجلس و هیات رییسه شد و گفت: لازم است جریانات سیاسی نمود بیشتری در هیات رییسه داشته باشند و همگی کمک کنیم مجلس در مسیری قرار گیرد که در راستای حل مشکلات ملت باشد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: نیاز به تغییر احساس می‌شود اما جمع‌بندی نهایی فراکسیون در جلسه بعدی مجمع عمومی که هفته آینده برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: فراکسیون امید چه بخواهد در انتخابات هیات رییسه ائتلاف کند و چه قرار باشد به‌صورت مستقل وارد انتخابات شود، در مجمع عمومی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند و طبیعتاً این تصمیم شامل همه ارکان هیات رییسه می‌شود.

پارسایی در پایان تصریح کرد: در نشست مجمع عمومی فراکسیون همچنین بر ضرورت تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برای جایگزین شدن جوانان و همچنین اصلاح قانون حمایت مالی از تروریسم تاکید شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان