تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

استیلی: پس از بازی‌های جاکارتا استعدادیابی خواهیم کرد/ تاج و ساکت از تیم المپیک حمایت کردند

مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان می‌گوید که اکنون فرصت زیادی برای استعدادیابی برای این تیم نیست و پس از بازی‌های جاکارتا این امر صورت می‌گیرد.

رویداد۲۴-مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان می‌گوید که اکنون فرصت زیادی برای استعدادیابی برای این تیم نیست و پس از بازی‌های جاکارتا این امر صورت می‌گیرد. حمید استیلی در خصوص برنامه‌های تیم فوتبال المپیک کشورمان و جلسه‌ای که روز گذشته در این خصوص با مهدی تاج برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، برنامه‌های تیم را بررسی کردیم. قرار شد اردوی بعدی ما تا 10 خردادماه ادامه داشته باشد تا زودتر به نتیجه برسیم.

وی افزود: در این اردو بازیکنانی که در لیگ برتر و لیگ دسته اول بازی می‌کردند، حضور خواهند داشت. اینها بازیکنانی هستند که فدراسیون اسامی آنها را در لیست قرار داده بود و یکسری بازیکنان را هم خودمان به لیست اضافه کردیم. با این حال شاید یکسری استعدادهای خوبی باشند که می‌توانند به تیم المپیک بیایند، اما ما زمان کافی را برای حضور آنها در تیم و انتخاب‌شان در بازی‌های آسیایی جاکارتا نداریم. به این دلیل که باید زودتر اسامی نهایی تیم‌مان را ارائه بدهیم، اما بعد از این بازی‌ها شش ماه برای بازی‌های انتخابی المپیک زمان داریم که در فرصت مناسب استعدادهای جدید را هم بررسی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان در خصوص انتخاب دستیاران زلاتکو کرانچار و اینکه آیا حضور کسی قطعی یا منتفی شده است، تصریح کرد: یکی از موضوعات جلسه ما انتخاب دستیاران کرانچار بود که 10 اسم برای انتخاب دستیاران نهایی شده‌اند. یکسری از این مربیان را کمیته فنی معرفی کرده بود و یکسری هم در جلسه‌ای که با آقای کرانچار داشتیم به جمع‌بندی رسیدیم و در لیست قرار گرفتند. با این حال قرار است ظرف دو سه روز آینده و تا پایان هفته انتخاب دستیاران نیز نهایی شود.

استیلی در خصوص حضور دستیار خارجی در جمع کادرفنی تیم المپیک گفت: یک مربی بدنساز خارجی را آقای کرانچار به ما معرفی کرد که اهل کرواسی است. او رزومه خوبی هم دارد که سرمربی تیم انتخاب کرده است.

وی درباره زمان برگزاری دیدار دوستانه با عراق و همچنین بازی‌های تدارکاتی اظهار داشت: در حال برآورد تاریخ برگزاری دیدار با عراق هستیم. سعی می‌کنیم که چند بازی تدارکاتی دیگر هم فراهم کنیم. خوشبختانه آقای تاج هم در جلسه‌ای که داشتیم حمایت خوبی از تیم المپیک کرد. به کمیته فنی هم گفت که بعد از تیم ملی که در جام جهانی حضور خواهد داشت، تیم المپیک اهمیت بسیار زیادی دارد. در جلسه قبلی هم که با آقای ساکت داشتیم، او به تمام اعضایی که با ما در ارتباط خواهند بود اعلام کرد که باید حمایت کامل از تیم المپیک صورت بگیرد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این بار طلسم تیم المپیک را برای راهیابی به این رقابت‌ها بشکنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان