تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب به امکانات رفاهی دانشگاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران جنوب و مدیر کل امور دانشجویی در واکنش به اعتراض دانشجویان به امکانات رفاهی این دانشگاه گفت: جلسه پرسش و پاسخ برای رسیدگی به اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد درباره امکانات رفاهی، آموزشی و پژوهشی برگزار شده‌است.

رویداد۲۴-مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران جنوب و مدیر کل امور دانشجویی در واکنش به اعتراض دانشجویان به امکانات رفاهی این دانشگاه گفت: جلسه پرسش و پاسخ برای رسیدگی به اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد درباره امکانات رفاهی، آموزشی و پژوهشی برگزار شده‌است.صدیقه اعلمی (مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد تهران جنوب و مدیر کل امور دانشجویی) با اشاره به تکذیب اعتراض دانشجویان به ایلنا گفت: روز گذشته دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب با رئیس واحد و هیات رئیسه یک جلسه پرسش و پاسخ در خصوص رسیدگی به مشکلاتشان داشتند. آن‌ها مشکلاتشان را روی کاغذ نوشتند و در تصاویر این طور به نظر می‌رسد که تجمع کرده‌اند.

وی ادامه داد: این جلسه پرسش و پاسخ از ساعت 11:30 تا 14:30 زمان برد و رئیس واحد و هیات رئیسه با دانشجویان در این مورد گفتگو کردند. برای رسیدگی به نتایج هم باید به هیات رییسه فرصت داد تا انجام شود.

اعلمی همچنین اضافه کرد: دانشجویان همه چیز را آرمانی می‌خواهند اما برای رسیدگی به خواسته‌هایشان باید به ما زمان بدهند زیرا حل مشکلات دانشجویان دغدغه رییس واحد است و تمام تلاشش را می‌کند که مشکلات دانشجویان را حل کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان