تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

کی‌روش بعد از جام جهانی به ایران نمی‌آید

کی‌روش قصد دارد در پایان جام جهانی 2018 روسیه به همکاری هفت ساله خود با فدراسیون ایران خاتمه دهد.
رویداد۲۴ سرمربی پرتغالی تیم ملی پیشنهاد قرارداد شش ماهه تا پایان جام ملت‌های آسیا را رد کرد.
 
کارلوس کی‌روش قصد دارد در پایان جام جهانی 2018 روسیه به همکاری هفت ساله خود با فدراسیون ایران خاتمه دهد.
 
این در حالی است که طی چند ماه اخیر از سوی مهدی تاج پیشنهاد تمدید قرارداد این مرد پرتغالی برای ادامه همکاری تا پایان جام ملت‌های آسیا ارائه شده است.
 
با این حال رسانه رویترز هنگ کنگ خبر می‌دهد سرمربی 67 ساله ایران به پیشنهاد تمدید قرارداد شش ماهه بعد از پایان جام جهانی روسیه پاسخ منفی داده است.
 
کی‌روش از پیشنهادات خود در انگلیس و آسیا به عنوان هدف بعدی خود یاد کرده است و البته احتمال استراحت چند ماهه او بعد از جام جهانی و حضور در خانواده‌اش نیز در این زمینه وجود دارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سجاد
|
Germany
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
پیشنهاد فقط تا جام ملتها یعنی بعدش لازمت نداریم، در حالی که بعد جام جهانی اکثر تیمها سرمربی جدیدشون رو انتخاب میکنن و کیروش میتونه به یک تیم جدید بره اما بعد جام ملتها یعی هفت ماه بعد جام جهانی دیگه تیمها سرمربی جدیدشون رو انتخاب کردن. اما یه راه هست که منافع هر دو طرف تأمین بشه، راه حلّش هم پیشنهاد چهارساله هست اما مشروط و مرحله‌ای و دارای حق فسخ در صورت عدم تحقق شرط. مرحله اول تا پایان جام ملتهای آسیای 2019، و در صورت کسب یکی از مقامهای اول تا «نهایتا» سوم بطور خودکار تا پایان مقدماتی جام جهانی 2022، و در صورت صعود به جام جهانی بطور خودکار تا پایان 2022
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان