تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

سازمان نظام مهندسی کشاورزی خصوصی شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.

رویداد۲۴-عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.علی بختیاری، در خصوص تشریح نشست امروز (یکشنبه ۶ خرداد ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، اظهار داشت: اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار داشت که تقریبا به پایان یافت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر مباحث مطرح شده در نشست امروز کمیسیون در خصوص این دستور کار بود، گفت: برخی اختیارات به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داده شد تا بتواند در بخش‌های اقتصادی و جذب و رتبه بندی نیروهای تحصیل کرده در رشته‌های مرتبط لا آب و محیط زیست فعالیت داشته باشد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختیاراتی را که دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشت منتفی شد، ادامه داد: بر اساس این اساسنامه در واقع سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تبدیل به یک بخش خصوصی و مستقل تبدیل شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مقرر شد آیین نامه اجرایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی توسط وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست به هیات دولت ارجاع شود، خاطرنشان کرد: به زودی گزارش کمیسیون در این خصوص به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان