تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
بیماری، سفر خارجی یا فشار کاری؟

چرا چهره نزدیک به سردار سلیمانی از استانداری کرمان کنار گذاشته شد/ سه سناریو برای استعفای رزم حسینی

یک سایت محلی کرمان خبر داده استعفای رزم حسینی چند روز قبل مطرح شده و ایشان در این مدت پیگیر اخذ مشورت و جلب رضایت یک چهره‌ عالی رتبه نظامی بوده است.
علیرضا رزم حسینی روز گذشته استعفا داد. گفته می‌شود وزیر کشور با استعفای او موافقت کرده است. با این حال هنوز از دلیل واقعی استعفای او کسی خبر ندارد. شایعات مثل همیشه بالای سر استعفای او وجود دارد.

فشار کاری موجب استعفا شد

«طبق اظهارات شخص استاندار کرمان، حجم زیاد کار و خستگی مفرط دلیل اصلی استعفای ایشان از سمت استانداری بوده اما بنظر پاره‌ای از جریان‌های سیاسی در این امر دخیل هستند. با این حال نمایندگان مجلس و بنده بر ادامه فعالیت ایشان اصرار داریم.» این را محمدرضا پورابراهیمی نماینده اصولگرای مجلس می‌گوید.

پورابراهیمی همچنین گفته است که «ما نامه‌ای برای وزیر کشور تنظیم کردیم تا استعفای آقای رزم‌حسینی مورد قبول وزیر محترم کشور واقع نشود.»

بیماری همسر یا اقامت کانادا؟

سایت‌های محلی کرمان خبر داده‌اند که یکی از مدیران استانداری استعفای رزم‌حسینی را به تشدید بیماری همسرش نسبت داده و گفته است: از آن جایی که فرزندان آقای رزم حسینی در کرمان زندگی نمی‌کنند او برای رسیدگی بیشتر به بیماری همسرش تصمیم به استعفا گرفته است.

سایت‌های اصولگرا و محلی کرمان از تابعیت دوگانه رزم حسینی و اقامت خانواده او در کانادا صحبت کرده بودند و موضوع را مخصوصا در زمان زلزله کرمان بسیار پررنگ مطرح کرده بودند. البته هیچ نهادی چنین خبری را تایید نکرده و خود او نیز درباره این موضوع صحبتی نکرده است.

پیش از این گفته می شد ریه رزم حسینی شیمیایی است و به خاطر درمان بیماری به کانادا سفر می‌کند. سایت‌های کرمان خبر داده بودند که این سفرها با هماهنگی وزارت کشور، معاون اول رییس جمهور و حتی شخص رییس جمهور صورت گرفته و حتی همسر استاندار کرمان هم با او به کانادا نمی‌رود.

با این حال همان گزارش‌ها تایید می‌کرد که دختر رزم حسینی در کانادا زندگی می‌کند. او گفته بود که «دختر و پسرم ازدواج کرده‌اند و من و همسرم در منزل تنها هستیم. دخترم بسیار با استعداد است و در رشته ریاضی تحصیل کرد و الان در یکی از دانشگاه‌های خارج کشور در حال گرفتن دکترای مخابرات و جزو نفرات برتر دانشگاه است.»

استاندار نزدیک به سردار سلیمانی

یک سایت محلی کرمان خبر داده استعفای رزم حسینی چند روز قبل مطرح شده و ایشان در این مدت پیگیر اخذ مشورت و جلب رضایت یک چهره‌ عالی رتبه نظامی بوده است.

شاید این اشاره به سردار سلیمانی باشد. در این سال‌ها سردار سلیمانی و رزم حسینی ارتباط نزدیکی با هم داشته‌اند. سردار سلیمانی از رزم حسینی به عنوان شهید زنده نام برده است و نمایندگان کرمان در مجلس نیز بارها به حمایت سردار سلیمانی از رزم حسینی اشاره کرده بودند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
با این دولتی که ما داریم عمرا به جایی برسیم
سینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
دولت احمدی نژادی بدم خدمتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
سایت‌های اصولگرا و محلی کرمان از تابعیت دوگانه رزم حسینی و اقامت خانواده او در کانادا صحبت کرده بودند

هیچ سایت اصولگرایی در این مورد صحبت نکرده بود اتفاقا ماجرای تابعیت را اصلاح طلبان افشا کردند به دلیل فشارهایی که ایشان بر اصلاح طلبان وارد کرده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
باظلمهای متعددرزم حسینی به جنوب کرمان (نصب مدیران نالایقی چون رییس سازمان کشاورزی ، مدیرکل ارشاد و...ازهمه مهمتر گرفتن سرشاخه های هلیل رود ) تابه ابد از اتش خشم و لعن اونا در امان نخواهد بود . زمستان میگذرد و .........
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
خوببود رزم حسینی با شهناز حسنپور به کانادا میرفت تا تخته ای که از زیر پای مردم کشیدهاند حسابی ناک اوت شوند
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
0
0
ايشان ازچه طریقی به ثروت رسید,,
بنظرم او متکبري بیش نیست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان