تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

استارت بانوان بسکتبالیست ایران با آمریکا در جام جهانی

برنامه بازی های تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در رقابت های جام جهانی فیلیپین اعلام شد و بانوان بسکتبالیست ایران در اولین بازی خود برابر آمریکا قهرمان دو دوره از این رقابت ها به میدان می روند.

رویداد۲۴-برنامه بازی های تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در رقابت های جام جهانی فیلیپین اعلام شد و بانوان بسکتبالیست ایران در اولین بازی خود برابر آمریکا قهرمان دو دوره از این رقابت ها به میدان می روند. رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان از ۱۸ تا ۲۲ خرداد در فیلیپین برگزار می شود و تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در گروه c این رقابت ها با تیم های روسیه، آندورا، آمریکا و اوگاندا هم گروه است.
تیم ملی ایران در اولین بازی خود روز شنبه ۱۹ خرداد به مصاف آمریکا می رود که سابقه دو دوره قهرمانی در جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان را در کارنامه دارد.
برنامه بازی های ایران به شرح زیر است:
شنبه ۱۹ خرداد:
ایران- آمریکا   ساعت ۸:۰۰
ایران - اوگاندا   ساعت  ۳۰: ۹

دوشنبه ۲۱ خرداد:
ایران - روسیه  ساعت ۸:۰۰
ایران - آندورا  ساعت  ۹:۳۰

دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقه ها صعود می کنند و بازی های این مرحله سه شنبه( ۲۱خرداد) برگزار می شود.
بانوان بسکتبالیست ایران اولین حضور خود را در رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان تجربه می کنند. سرمربیگری تیم ایران در این مسابقه ها را نیکا بیک لیک لی برعهده دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان