تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

لایحه تکمیلی پرونده محمد ثلاث در دیوان عالی ثبت شد

وکیل متهم پرونده گلستان هفتم در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود، گفت: لایحه تکمیلی پرونده محمد ثلاث در دیوان عالی ثبت شد.

رویداد۲۴-وکیل متهم پرونده گلستان هفتم در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود، گفت: لایحه تکمیلی پرونده محمد ثلاث در دیوان عالی ثبت شد.زینب طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی، درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود محمد ثلاث گفت: امروز لایحه تکمیلی بیست و هفت در خصوص پرونده آقای ثلاث در شعبه ۳۵ دیوان عالی کشور ثبت شد.

وی ادامه داد: جلسه پانزده دقیقه‌ای را هم با قضات پرونده داشتم آنان کل پرونده را خوانده بودند و مستشار دیوان از آن اطلاع کامل داشت.

این وکیل دادگستری ادامه داد: درخواست داده بودیم که موکلم هم در این جلسه حضور داشته باشند که گفتند در مرحله اعاده دادرسی نمی‌شد، اگر در مرحله فرجام خواهی بود با این درخواست شما موافقت می‌کردیم. 

وی خاطرنشان کرد: ظرف چند روز نسبت به توقف و یا اجرای حکم تعیین تکلیف می‌کنیم و باتوجه به این که در اعاده دادرسی اختیارت قاضی محدود است، به استناد ماده ۴۷۴ امیدواریم که حداقل باتوجه به دلایل و مستندات دستور توقف را بدهند.

طاهری در خصوص ماده قانون ۴۷۴، گفت: این ماده قانون از موارد اعاده دادرسی کیفری است که ما صراحتاً به بند «چ» آن استناد کردیم؛ این بند می‌گوید عمل ارتکابی جرم نباشد و یا مجازات تعیین شده بیش از حد مجازات و مقرر قانونی باشد. ما گفتیم مجازاتی که تعیین جرم شده است با مجازات تناسب ندارد که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

این وکیل دادگستری در خصوص رسیدگی به پرونده شکایت سوءاستفاده از نام وی در فضای مجازی گفت: پرونده به پلیس فتا ارجاع شده است، باید گوشی تلفن همراه خود را به این نهاد ارائه کنم تا بتوانند کسانی که ایمیل من را هک کرده و با استفاده از آن به نام در فضای مجازی فعالیت می‌کنند را شناسایی کنند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان