تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

تغییر فرماندار کازرون برکناری نبود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با بیان اینکه عزل فرماندار کازرون در کار نبوده است، تاکید کرد:‌ استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.
رویداد۲۴-رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با بیان اینکه عزل فرماندار کازرون در کار نبوده است، تاکید کرد:‌ استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.

سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به جلسه صبح امروز شورای معاونان وزارت کشور گفت: در این جلسه، رحمانی فضلی گفت پیگیری مطالبات صنفی امری متداول در همه جای دنیا است اما همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌‌‌های ذیربط باید پاسخگوی به موقع اینگونه مطالبات باشند تا همه این امور بر دوش وزارت کشور قرار نگیرد. 

وی ادامه داد: وزیر کشور در این زمینه از استانداران خواست از دستگاه‌های مسئول مطالبات صنفی را پیگیری و برای حل و رفع آن در استان‌ها اقدام کنند. 

رئیس مرکز اطلاع‌‌‌رسانی و امور بین‌‌‌الملل وزارت کشور افزود: رحمانی‌فضلی در ادامه این جلسه به معاون هماهنگی امور اقتصادی دستور داد؛ هرچه سریع‌‌‌تر نسبت به اجرایی شدن طرح اشتغال خانگی و ایجاد اشتغال از طریق طرح استاد - شاگردی در حوزه اصناف که مورد تأکید رئیس‌‌‌جمهور نیز هست، پیگیری‌‌‌های منجر به نتیجه را به عمل آورند. 

شجاعی کیاسری اشاره کرد: در پی این دستور دین‌‌پرست، معاون اقتصادی وزارت کشور اعلام کرد برای تسریع و رفع موانع اجرایی طرح‌های اشتغال، این موضوع به طور ویژه در جلسه‌‌ای که روز یکشنبه با حضور معاونان اقتصادی استانداری‌ها، مدیران کل کار و امور اجتماعی و رؤسای سازمان‌‌‌های برنامه و بودجه استان‌ها، معاونان اقتصادی دستگاه‌های ذیربط و مدیران کل بانک‌ها و موسسات مالی مرتبط تشکیل می‌‌‌شود، پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: وزیر کشور همچنین به معاونت سیاسی دستور داد تا از ظرفیت احزاب و سازمان‌‌‌های مردم‌‌‌نهاد در حل و رفع مسائل و مشکلات صنفی استفاده کنند و جلسات بیشتری در تعامل با آنها برای بهره‌‌‌گیری از توان آنان داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاع‌‌رسانی و امور بین‌‌‌الملل وزارت کشور یادآور شد:‌ وزیر کشور در فراز دیگری از این جلسه به رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش دستور داد تا با دعوت از نخبگان علمی، اساتید دانشگاه‌ها و صاحبنظران در عرصه‌‌‌‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، نحوه تعامل با حوزه‌‌‌های اجتماعی و تعامل با رسانه‌‌‌ها و افکارعمومی و پاسخگویی مناسب به آن، بررسی و تحلیل و مدل‌‌های مناسب بر اساس آن، استخراج و ارائه شود.

شجاعی کیاسری ضمن تأکید بر اصلاح خبر منتشر شده در برخی رسانه‌‌‌ها در خصوص عزل فرماندار کازرون اعلام کرد: برکناری در کار نبوده و استانداری فارس درصدد ارتقای جایگاه شغلی فرماندار سابق این شهرستان است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان