تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
جمعی از والدین مدرسه معین:

مجبوریم سرمان را پایین بیندازیم، بگوییم از مدرسه معین آمده‌ایم

مادر یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ معین، بر این عقیده است که دانش‌آموزان در این مدت و به دلیل رفتارهای غیراخلاقی و خارج از عرف معاون مدرسه آسیب‌های بسیاری دیده‌اند که قابل جبران نیست و تعطیلی مدرسه و فرستادن دانش‌آموزان به مدارس دیگر نیز این آسیب را بیشتر می‌کند.

رویداد۲۴ پس از رسانه‌ای شدن خبر تجاوز معاون مدرسه معین به دانش آموزان، مدیر مدرسه سریعا از کار برکنار و معاون مدرسه نیز راهی زندان شد، اما حالا بعد از این اتفاق ناگوار، خانواده‌های دانش‌آموزان با مسئله جدی دیگری مواجه هستند و آن هم تعطیلی مدرسه است.

مادر یکی از دانش‌آموزان که به نمایندگی از والدینی که فرزندانشان در آن مدرسه بوده، می‌گوید: درست است که در این ماجرا دوستان فرزندان ما دچار آسیب شده‌اند و عملی غیرانسانی صورت گرفته، اما این بدان معنی نیست که باید کل یک سیستم را از کار انداخت بلکه باید کاری کرد که جلوی تکرار ماجرا گرفته شود، اگرنه با تعطیلی مدرسه چیزی درست نمی‌شود زیرا این تعطیلی آسیب‌های بیشتری به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان وارد می‌کند.

روزهای غمگین و پر از استرسی را تجربه می‌کنیم

مادر یکی از دانش‌آموزان مدرسه معین درگفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به اعلام خبر تعطیلی مدرسه گفت: به عنوان مادری که فرزندش در مدرسه‌ای که در آن حادثه رخ داده تحصیل  می‌کند، روزهای غمگین و پر از استرسی را پشت سر می‌گذارم. به ما خبر رسیده که می‌خواهند مدرسه را تعطیل و دانش‌آموزان را به مدارس دیگری منتقل کنند، برخی از دانش‌آموزان از اتفاقی که در مدرسه‌شان رخ داده آسیب‌های روحی زیادی دیده‌اند که متاسفانه قابل جبران نیست، اما آیا مسئولان فکر نمی‌کنند که با تغییر مدرسه ممکن است سایر دانش‌آموزان نیز دچار آسیب شوند؟

مجبوریم سرمان را پایین بیندازیم و بگوییم از مدرسه معین آمده‌ایم

این ولی دانش‌آموز با بیان اینکه تغییر مدرسه باعث می‌شود بچه‌ها دوستانشان را از دست بدهند، ادامه داد: اگر بخواهیم فرزندانمان را به مدرسه دیگری ببریم بازهم با مشکلات دیگری مواجه هستیم، اولیا سرشان را پایین می‌اندازند و می‌گویند از مدرسه ... آمده‌ایم آیا فرزندمان را در مدرسه تان ثبت نام می‌کنید؟ جرم فرزندان ما چیست؟ جرم ما چیست؟ معتقدم نباید همه را با یک چوب بزنیم، باید بالغانه به مسائل نگاه کنیم و باهم مهربان باشیم.

سایرمعلمان و کادر آموزشی مدرسه، از این اتفاق آزرده خاطر هستند

این مادر در ادامه با بیان اینکه ما به عنوان اولیای دانش‌آموزان،  به خاطر خودمان، به خاطر زحمات معلمان محترم مدرسه و به‌خاطر انسانیت از ادامه فعالیت مدرسه حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سایر معلمان وارسته این مدرسه را چه با این وقاحت آشکار؟ تمام معلمان و کادر آموزشی مدرسه نیز روح‌‌شان از این مسئله آزرده است.
 
گناه یک فرد را پای همه ننویسید

او با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی با مجازات فرد خاطی مخالفتی ندارد، خاطرنشان کرد: با خانواده‌هایی که فرزندانشان درگیر این ماجرا بوده‌اند همدردیم و این عمل را یک فاجعه می‌دانیم، اما معتقدیم تعطیل کردن مدرسه به‌خاطر تخلف یک نفر کاری به دور از منطق است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
1
به نظر من معلمها خیلی گستاخ شده اند حدود پنج ماه در سال تعطیل هستند وپول می گیرند واین برنامه هایی که در مدرسه معین اتفاق افتاده در تمام شهرها دارد اتفاق می افتد ولی هنوز رسانه ای نشد که در آینده نزدیک این اتفاق هم خواهد افتاد
نظرات شما
پیشخوان