تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

داستان زندگی مامور مسلمان FBI روی پرده سینما

رامی مالک ستاره سریال تحسین‌شده «آقای ربات» و سام اسماعیل خالق و سازنده این سریال این روزها در تدارک ساخت پروژه‌ای جدید برای نمایش روی پرده سینما هستند. مالک و اسماعیل دوباره به هم ملحق خواهند شد تا داستان مامور مخفی مسلمان پلیس فدرال امریکا (اف بی آی) را روی پرده سینما بیاورند. این فیلم سینمایی بر اساس کتاب خاطرات تامر النوری و کوین مارر با عنوان «افراطی امریکایی» مقابل دوربین خواهد رفت.
داستان زندگی مامور مسلمان FBI به روی پرده سینما می‌رود

رویداد۲۴ امتیاز اقتباس سینمایی از این کتاب متعلق به استودیوی یونیورسال است. مالک این بار هم به عنوان بازیگر اصلی در مقابل دوربین اسماعیل کارگردان ایفای نقش خواهدکرد. علاوه بر این، هر دو نفر به عنوان تهیه‌کننده این پروژه سینمایی نیز فعالیت خواهند داشت.

کتاب «افراطی امریکایی» (American Radical) که اکتبر گذشته منتشر شد، روایتگر داستان النوری -نام مستعار یک مسلمان امریکایی-  است که بعد از سال‌ها خدمت به عنوان مامور پلیس به دنبال حادثه یازده سپتامبر به یگان ضد تروریسم امریکا ملحق می‌شود. این کتاب موانع او را به عنوان یک میهن‌پرست مسلمان و همین‌طور نفوذش به القاعده را روایت کرده است.

مالک و اسماعیل در سال‌های گذشته سریال موفق «آقای ربات» را برای شبکه «یو اس ای نتورک» ساخته‌اند. این سریال تاکنون موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و جایزه تلویزیونی امی شده است و چهارمین فصل آن از اواخر 2018 آماده پخش می‌شود.

برچسب ها: سینما
نظرات شما
پیشخوان