تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

خودکشی آشپز مشهور تلویزیون آمریکا

خودکشی آنتونی بوردین آشپز مشهور برنامه بخش های ناشناخته از سوی شبکه سی ان ان آمریکا تأیید شد.
خودکشی آشپز مشهور تلویزیون آمریکا

رویداد۲۴ شبکه سی ان ان آمریکا تائید کرد «آنتونی بوردین» آشپز برنامه مشهور «بخش های ناشناخته» بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده است.

«جف زوکر » رئیس اجرایی سی ان ان خبر داد که درباره مرگ «آنتونی بوردین» مجری و آشپز برنامه آشپزی/گردشگری "بخش های ناشناخته" که از این شبکه تلویزیونی به روی آنتن می رفت تنها چیزی که می دانیم این است که وی خودکشی کرده است و شرایط و انگیزه های وی معلوم نیست.

«آنتونی بوردین» در حالی که برای ساخت اپیزود جدید از مجموعه تلویزیونی دوستداشتنی «بخش های ناشناخته» در فرانسه به سر می برده است در هتل محل اقامت به زندگی خود پایان داده است. 

رئیس سی ان ان «آنتونی بوردین» را استعدادی استثنائی، نویسنده ای درخشان و یک داستان سرا، جهان گرد و ماجراجو توصیف کرد که لحظاتی را برای مخاطبان این شبکه تلویزیونی رقم زد که پیش از آن نظیر نداشت. 

«باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به خبر درگذشت این چهره برجسته رسانه ای در صفحه توئیتر خود نوشت:" او به ما درباره آشپزی و غذاها می آموخت اما آنچه بیش از هر چیزی از وی فراگرفتیم توانایی اش در دور هم جمع کردن ما و کمتر ترسیدن از "ناشناخته ها" بود، دلمان برای او تنگ خواهد شد. 

«آنتونی بوردین» اولین بار در سال 2000 میلادی با انتشار کتاب پرفروش «آشپزخانه سری:ماجراجویی در جهان شکم» به شهرت رسید و نخستین برنامه تلویزیونی خود را در سال 2002 شبکه تلویزیونی "فود نت ورک" به روی آنتن برد و سپس در سال 2005 به شبکه تلویزیونی تراول پیوست و برای ساخت برنامه در این شبکه دو بار برنده جایزه امی شد. 

وی از سال 2013 به شبکه سی ان ان پیوست و ساخت مجموعه معروف «بخش های ناشناخته» را آغاز کرد و به معروفی غذاهای مناطق مختلف دنیا می پرداخت. «بوردین» در سال 2014 و برای ساخت بخش هایی از ایند برنامه تلویزیونی به ایران و شهر اصفهان نیز سفر کرده بود.

برچسب ها: سی ان ان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
یکی از اپیزودهای تاثیرگذار آنتونی بوردن از برنامه بخشهای ناشناخته در غزه فلسطین بود و مرگ او هم در روز قدس رقم خورد
غزه در فیلم او اوضاع اسفناکی داشت
این فیلم بسیار غم انگیز بود , همچنین از جاهای دیگر دنیا بخصوص در آسیا تصویری از جهان سوم را در برنامه هایش بنمایش گذاشت

ظاهرا او به یکی از دوستانش گفته بود دیگر هرگز نخواهد خندید , نیمه گمشده اش در آسیا پیدا کرده است .

مادرش گفته بود خودکشی او از محالات است و او آخرین فردی در دنیا میتوانست باشد که به خودکشی فکر کند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان