تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
یدالله طاهرنژاد:

از حیثیت بزرگان نظام دفاع شود/ روز قدس تبدیل به مراسمی تفریحی نشود/ حاشیه‌سازان راهپیمایی روز قدس عملا به نفع اسرائیل گام برمی‌دارند

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره شعار دادن عده‌ای در راه پیمایی روز قدس علیه دولتمردان گفت: امیدوارم با حاشیه‌سازان روز قدس که باعث منحرف شدن افکار عمومی از مسئله فلسطین می‌شوند برخورد شود.

رویداد۲۴- یدالله طاهرنژاد درباره تعرض و هتک حرمت به رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس و اینکه چرا در چنین مراسم‌هایی شاهد این گونه رفتارها از سوی برخی از گروه‌ها هستیم، گفت: فلسفه نامگذاری و شکلگیری روز قدس، برای ابزار انزجار از دولت غاصب صهیونیستی و درخواست آزادی ملت فلسطین و اراضی اشغالی است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش جمهوری اسلامی این است که دنیا را متوجه مصائبی که بر ملت فلسطین می‌شود کند تا چاره‌ای برای این ملت تحت ستم‌دیده پیدا شود. 

طاهرنژاد تاکید کرد: بنابراین هر عاملی که بخواهد در داخل و در سطح جهانی افکار عمومی را از موضوع اصلی که فلسطین و روزی که  فلسفه تشکیلش برای نجات و حق خواهی مردم این کشور است، منحرف کند در خدمت اهداف اسرائیل است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: این افراد حتی اگر خودشان را به جایی منتسب کنند، خروجی عمل‌شان در خدمت استکبار و رژیم غاصب اسرائیل است، نتیجه کار این افراد باعت می‌شود افکار عمومی از مردم فلسطین منحرف شود و به سمت و سوی دیگر برود.

وی با بیان این که این حرکات و رفتارها سازمان‌دهی شده هستند ،‌عنوان کرد: متاسفانه چندین سال  است که یک سوژه و یا یک اتفاقی در راهپیمایی روز قدس رخ می  دهد تا افکار عمومی را از موضوع فلسطین و جنایات اسرائیل منحرف کند.

طاهرنژاد ادامه داد: صرف‌نظر از این که آقای صالحی یک شخصیت فرهیخته، اندیشمند و کارآمد کشور است و باید از حیثیت ایشان دفاع شود؛ هرگونه تعرض به ایشان تعرض به حریم علم، معرفت و دانش است، اما موضوع اصلی این است که این کار افکار جهانیان را منحرف می کند و متاسفانه مشاهده کردیم که اکثر رسانه‌های جهان به جای این که به متن بپردازند به حاشیه پرداختند زیرا برایشان جذابیت بیشتری دارد.

این عضو حزب کارگزاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که باتوجه به شرایطی که در کشور، منطقه و جوامع بین‌المللی وجود دارد اینگونه رفتارها چه تاثیری روی وجهه کشورمان دارد، عنوان کرد: امسال شاهد شعارها و ناهنجاری‌های سبک بودیم که قطعا به اعتبار و فرهنگ ایران بسیار لطمه خواهد زد. امیدوارم تدابیری اندیشه شود تا این روز با متانت،‌ شعارهای پخته و رفتارهای اصولی بتواند آن تاثیرگذاری که باید را داشته باشد

وی تاکید کرد: اگر روند برگزاری روز به این مهمی به همین منوال پیش برود بیشتر از آن که راه نجات برای مردم ستم دیده فلسطین باشد  تبدیل به یک تفریح می‌شود و این اصلا چیز خوبی نیست.

این فعال سیاسی در خصوص لزوم برخورد با خاطیان گفت: یادم نمی‌آید تاکنون برخوردی با این افراد شده باشد، امیدوارم به این دلیل که این حاشیه‌سازها افکار عمومی را منحرف می‌کنند و عملا به نفع اسرائیل گام بر می‌دارند با آن‌ها برخورد شود والا تاکنون  ندیده‌ایم از حیثیت بزرگان دفاع شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
یکی از پیشگامان کارگزاران زمانی که استاندار اصفهان بود از همین شیوه خودزنی استفاده کرد و در برابر شورای نگهبان موضع گرفت و با انتشار اعلامیه علیه طیف خودش سند سازی کرد برد پیش امام و عاقبت نقشه اش برآب شد خودش بهتر می دونه ازش بپرس . طاهرنزاد با هم باشید شاید دوره اینده یه کاره ای بشی .ولی فکر نمی کنم خبری باشه بهتره فامیلی رو عوض کنی.با غرضی هم یه مشورتی بکن.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان