تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GLE 2019

نسخه تولیدی نسل جدید مرسدس بنز GLE 2019 در لنز دوربین تصویربرداران گرفتار شده است. تصاویر یاد شده را می‌توان بهترین تصاویر جاسوسی این خودرو تا به اینجای کار دانست. در این تصاویر می‌توانیم ایده واضحی از بخش عقبی GLE را به دست بیاوریم.
واضح‌ترین تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GLE 2019

رویداد۲۴ این خودرو کمی ظریف‌تر از برادر کوچک‌تر یعنی GLC بوده اما فرم کلی هر دو خودرو شبیه یکدیگر است زیرا درب پشتی و حتی طراحی چراغ‌های عقب این موضوع را به خوبی نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب GLE جدید پف‌کردگی کمتری داشته و گوشه‌های آن زاویه‌دارتر هستند.

نمای جلوی تیزتر این کراس اوور ترکیبی از شاخصه‌های طراحی GLC و نسل جدید CLS بوده و در سپر نیز می‌توان ورودی هوای بزرگ را مشاهده کرد. شایان ذکر است ستون C این شاسی‌بلند جدید نیز بسیار شبیه نسل فعلی این خودرو می‌باشد.

همچنین در تصاویر دیگر می‌توانیم دو پروتوتایپ قرمز رنگ با پوشش‌های استتاری سبک را ببینیم. اگرچه این دو خودرو در نگاه اول یکسان به نظر می‌رسند اما نگاهی نزدیک‌تر به سرعت مشخص می‌کند که با دو نسخه متفاوت طرف هستیم. یکی از پروتوتایپ ها که دارای دو میله در جلوپنجره می‌باشد احتمالاً نسخه پایه بوده درحالی‌که به نظر می‌رسد پروتوتایپ دومی پکیج استایل AMG را به همراه دارد.

نسخه مجهزتر همچنین سپر جلوی اسپورت تر با ورودی هوای بزرگ‌تر دارد. در کل می‌توان گفت به خاطر پوشش‌های استتاری نصب شده، GLE جدید استایل جدیدی خواهد داشت که به وضوح از حس زیبایی‌شناسی جدید مرسدس با نام خلوص احساسی الهام گرفته است. در این روش خطوط طراحی کمتری را می‌بینیم.

اما تصاویر کابین این کراس اوور جدید نیستند. در واقع این تصاویر یک سال پیش گرفته شده‌اند و البته هنوز هم نزدیک‌ترین ایده به کابین نسل جدید GLE را ایجاد می‌کنند.

کابین شاسی‌بلند جدید مرسدس از تنظیمات دو صفحه‌نمایش، چهار دریچه هوای گوشه‌دار، طراحی شناور کنسول و همان غربیلک فرمان نسل جدید G کلاس سود خواهد برد. همچنین انتظار داریم این خودرو از متریال باکیفیت‌تری استفاده کند.

زمانی که بحث تکنولوژی‌ها باشد این GLE جدید است که با صفحات نمایش عریض و همچنین نورپردازی قابل تنظیم می‌درخشد. سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX نیز دارای GPU انویدیا و رم 8 گیگی است. نهایتاً اینکه سیستم‌های کمک‌راننده نسل جدید GLE از سدان لوکس S کلاس فیس لیفت قرض گرفته می‌شوند.

نیروبخش GLE جدید طیف مناسبی از پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی از جمله نسخه 6 سیلندر جدید مدل CLS 450 خواهد بود. این پیشرانه قدرت 370 اسبی و گشتاور 500 نیوتون متری داشته و البته سیستم EQ بوست آن نیز 22 اسب بخار قدرت و 250 نیوتون متر گشتاور بیشتر در اختیار راننده می‌گذارد.

انتظار می‌رود نسخه پرچم‌دار GLE 63 از همان پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی سایر محصولات مرسدس-ای ام جی استفاده کند. این قلب آهنین در حالت پایه قدرت 571 اسبی و در نسخه‌های S خروجی 612 اسب بخاری دارد. نهایتاً اینکه احتمال تولید مدل‌های الکتریکی شده کم‌مصرف نیز وجود دارد.

نسل جدید مرسدس بنز GLE احتمالاً امسال در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 معرفی می‌شود و به عنوان مدل سال 2019 عرضه خواهد شد. این خودرو به جنگ ناتمام با ب ام و X5، آئودی Q7، پورشه کاین، ولوو XC90، فولکس‌واگن توارگ، لکسس RX و رنجروور اسپورت ادامه خواهد داد.

برچسب ها: مرسدس بنز ، بنز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان